muesli Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden De eerste zenders die mij te binnen schieten zijn Stingray CMusic (nr 50, ...), Dorcel (66-68), maar er zijn er nog (moet het opnieuw nakijken). En zenders die ik wel kan bekijken zijn History, Love Nature, enz.
digitaal kijker Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden (aangepast) de zenders dat je vernoemt dat je niet kan kijken zijn zenders dat enkel met een CI+ module kunnen bekeken worden, of de Tv Vlaanderen ontvanger. die zijn enkel in Nagra codering. 11 uren geleden aangepast door digitaal kijker Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
muesli Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden Ik denk dat ik nog een oude CI module liggen heb maar ik weet niet of die nog past in mijn VU+ Duo. Bovendien heb ik vorig jaar een tijdlang wel naar Stingray Classic kunnen kijken (minstens 1 maand) en met mijn Basic Light abonnement. En dus zonder CI module maar met de kaart rechtstreeks in de sleuf.
digitaal kijker Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden 15 minuten geleden, muesli zei: Ik denk dat ik nog een oude CI module liggen heb maar ik weet niet of die nog past in mijn VU+ Duo. Bovendien heb ik vorig jaar een tijdlang wel naar Stingray Classic kunnen kijken (minstens 1 maand) en met mijn Basic Light abonnement. En dus zonder CI module maar met de kaart rechtstreeks in de sleuf. kan zijn dat die CI module ook niet ga werken, je kan het proberen, die zender Stingray Classic zat toen een tijdje vrij op de satelliet, die is gestopt, Stingray C Music is nog de enige dat over blijft van alle Stingray zenders. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
muesli Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden Stingray Classic kan ik nochtans wel ontvangen via de app op mijn laptop
digitaal kijker Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden (aangepast) 27 minuten geleden, muesli zei: Stingray Classic kan ik nochtans wel ontvangen via de app op mijn laptop Maar niet meer via satelliet, daar zit nog maar 1 zender op. en het probleem is over satelliet zenders ontvangst, app is via streaming. 9 uren geleden aangepast door digitaal kijker Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen