muesli Geplaatst: zondag om 21:22 Auteur Geplaatst: zondag om 21:22 De eerste zenders die mij te binnen schieten zijn Stingray CMusic (nr 50, ...), Dorcel (66-68), maar er zijn er nog (moet het opnieuw nakijken). En zenders die ik wel kan bekijken zijn History, Love Nature, enz.
digitaal kijker Geplaatst: zondag om 21:31 Geplaatst: zondag om 21:31 (aangepast) de zenders dat je vernoemt dat je niet kan kijken zijn zenders dat enkel met een CI+ module kunnen bekeken worden, of de Tv Vlaanderen ontvanger. die zijn enkel in Nagra codering. zondag om 21:32 aangepast door digitaal kijker Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
muesli Geplaatst: zondag om 21:55 Auteur Geplaatst: zondag om 21:55 Ik denk dat ik nog een oude CI module liggen heb maar ik weet niet of die nog past in mijn VU+ Duo. Bovendien heb ik vorig jaar een tijdlang wel naar Stingray Classic kunnen kijken (minstens 1 maand) en met mijn Basic Light abonnement. En dus zonder CI module maar met de kaart rechtstreeks in de sleuf.
digitaal kijker Geplaatst: zondag om 22:12 Geplaatst: zondag om 22:12 15 minuten geleden, muesli zei: Ik denk dat ik nog een oude CI module liggen heb maar ik weet niet of die nog past in mijn VU+ Duo. Bovendien heb ik vorig jaar een tijdlang wel naar Stingray Classic kunnen kijken (minstens 1 maand) en met mijn Basic Light abonnement. En dus zonder CI module maar met de kaart rechtstreeks in de sleuf. kan zijn dat die CI module ook niet ga werken, je kan het proberen, die zender Stingray Classic zat toen een tijdje vrij op de satelliet, die is gestopt, Stingray C Music is nog de enige dat over blijft van alle Stingray zenders. 1 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
muesli Geplaatst: zondag om 23:03 Auteur Geplaatst: zondag om 23:03 Stingray Classic kan ik nochtans wel ontvangen via de app op mijn laptop
digitaal kijker Geplaatst: zondag om 23:30 Geplaatst: zondag om 23:30 (aangepast) 27 minuten geleden, muesli zei: Stingray Classic kan ik nochtans wel ontvangen via de app op mijn laptop Maar niet meer via satelliet, daar zit nog maar 1 zender op. en het probleem is over satelliet zenders ontvangst, app is via streaming. zondag om 23:31 aangepast door digitaal kijker Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
muesli Geplaatst: gisteren om 10:02 Auteur Geplaatst: gisteren om 10:02 Dan is het de moeite niet waard om te beginnen knoeien met die oude CI module. Spijtig want het was voor Stingray Classic dat ik een upgrade naar Basic gevraagd had. En ik heb maar 1 computer die ik niet constant aan mijn TV kan koppelen. Bedankt voor de info en hulp!
digitaal kijker Geplaatst: gisteren om 10:12 Geplaatst: gisteren om 10:12 idd spijtig om zoveel meer geld uit te geven voor 1 zender dat enkel via de app werkt. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
muesli Geplaatst: gisteren om 10:41 Auteur Geplaatst: gisteren om 10:41 Juist, ik zal waarschijnlijk vragen om terug te keren naar Light.
Mimisiku Geplaatst: gisteren om 11:01 Geplaatst: gisteren om 11:01 En Dorcel werkt alleen in Viaccess modus. Dus met de originele MZ101/102 en de CAM701.. Daar kun je met je TVV kaart niks mee... Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 11:11 Moderator Geplaatst: gisteren om 11:11 Ik had bij Canaldigitaal dezelfde ervaring, de klantendienst had als oplossing een nieuw CI module voor € 75. Zenders die eerst nog wel beeld gaven, en die daarna niet meer te decoderen waren met een softcam. Nieuwe zenders, alleen te zien met een CI module. Dat was het moment dat ik het abonnement heb gestopt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Orgeldandri Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden 11 uren geleden, muesli zei: Dan is het de moeite niet waard om te beginnen knoeien met die oude CI module. Spijtig want het was voor Stingray Classic dat ik een upgrade naar Basic gevraagd had. En ik heb maar 1 computer die ik niet constant aan mijn TV kan koppelen. Bedankt voor de info en hulp! Kan je op je TV niet de TV Vlaanderen app installeren? Dan heb je al die zenders wel. Is gratis. En je hebt meteen ook terugkijk TV. Als je geen smart tv hebt, kan je hem smart maken met een Chromecast device. Of alternatief.
smetje limb.BE Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden zou je dit eens in je oscam willen zetten en herstart je ontvanger eens gaat het niet dan schaad het niet he je kan nog altijd je oscam vewijderen en dan terug instaleren oscam.rar Dreambox 900UHD 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .Dreambox 7020hd v2 Dreambox 800 Dreambox 8000 Dreambox 800se Dreambox 500HD Sab unix triple Xsarius Galaxy 4K gigablue trio Gigablue HD Quad Plus Zgemma H7 Cabel en Sat Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED Samsung UE46F6650SSXXN led 1x LG 60"lb 870v
digitaal kijker Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden 1 uur geleden, Orgeldandri zei: Kan je op je TV niet de TV Vlaanderen app installeren? Dan heb je al die zenders wel. Is gratis. En je hebt meteen ook terugkijk TV. Als je geen smart tv hebt, kan je hem smart maken met een Chromecast device. Of alternatief. Mits hij het basic abbo behoud, met basic light heb je geen app tv erbij. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
jeevanhoof Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 5 uren geleden, digitaal kijker zei: Mits hij het basic abbo behoud, met basic light heb je geen app tv erbij. Waarom zou je de app niet hebben bij Basic light? Werkt bij mij al jaren zonder problemen. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen