de vrije fries Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Door een rechtenruzie is de wereldwijd bekende animatieserie per direct van alle streamingdiensten buiten de VS verwijderd. De makers van 'South Park' liggen overhoop met Paramount, houder van de streamingrechten voor 'South Park'. Die rechten zijn verlopen en de onderhandelingen over de verlenging verlopen bijzonder stroef. Daarom dus is de reeks (voorlopig?) niet meer bij ons te zien. Normaal zou het 27ste seizoen van 'South Park' vorige week al gestart zijn, maar de release is uitgesteld naar het einde van de maand. Vermoedelijk heeft dit ook met de rechtenkwestie te maken. Over de internationale rechten van de reeks wordt dus nog onderhandeld. Wat de makers vooral niet zint, is dat er een nieuwe speler aan tafel is opgedoken. Skydance, een groot entertainmentbedrijf dat gaat fuseren met Paramount, moeit zich met de gesprekken en daar is het creatieve duo Trey Parker en Matt Stone allerminst tevreden mee. groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Drs. IJzerbout Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden South Park? Is dat een film of zo? Nooit gezien. Mis ik daar wat aan? Stay delulu !
Moderator ceesv Geplaatst: 8 uren geleden Moderator Geplaatst: 8 uren geleden Ja, South Park is legendarisch. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Ohhh, dan zal ik wat meer tijd vrij maken om daar naar te kijken. Ik moet dan minder naar mijn lievelingsserie: „The Bold and the Beautiful“ kijken om naar South Park te kunnen kijken. Stay delulu !
minplus Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Vond beide niks aan. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
cookie monster Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 4 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: „The Bold and the Beautiful“ - South Park 2 absoluut verschillende series , gegarandeerd !! Soms kijk ik South Park , en TBTB , sinds de oude spelers eruit zijn , nooit meer !! https://southpark.cc.com/random-episode C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen