san Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Ik gebruik al jaren lokaal me eigen irdeto smartcard’s in mijn zgemma kastjes dus niets illegaals en dat gaat goed. Ik doe ook niet aan delen niks zelfs lokaal niet, want heb voor elke tv een een werkende irdeto smarcard. Enige wat ik doe is niet die auwe kastjes van ziggo gebruiken maar een modern kastje van zgemma om te kijken naar de zenders en dat gaat goed.👍 Maar nu wil ik toch ook eens over stappen naar oscam om mijn eigen kaart lokaal te blijven gebruiken . Nu lukte het als test wel beeld te krijgen op oscam met een externe lijn . Maar dat wil ik helemaal niet !! Maar met mijn eigen irdeto kaart lukt het me maar niet … Nu heb ik begrepen dat er dan extra regels moeten worden toegevoegd in oscam maar niemand wil vertellen wat ? Ik wil me eigen kaart niet delen niks ! Wil alleen maar tv kijken op me eigen tv met me eigen irdeto smartcard op oscam meer niet. Hoop dat iemand mij toch kan sturen wat ik nu moet zetten in oscam om dit voor elkaar te krijgen bvb dank 👍 PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
Mojo Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Je hebt de box- en rsa key nodig. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Met Oscam in Openpli zou die direct moeten werken. Maar er zijn twee kaart typen de CAID 0604 en de CAID 0606, daarvoor hebben we die aanpassing in de config nodig. Dus plaats de files uit /etc/tuxbox/config hier op forum, opdat we even kunnen meekijken. Tower Of Strenght The Mission
san Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden er staat niets in de map /etc/tuxbox/config maar wel zie ik dit staan met cccam Irdeto card Caid 604 ACS 1544 NLD Cardserial 4130516859U9510000A (5d139a) Provider 00 0be481 Provider 01 006e00 Provider 02 006e00 Provider 03 006e00 Chid FFD8 - date 0x1f20 valid 0xa Chid 7FFD - date 0x1f20 valid 0xa Chid 000B - date 0x1f1f valid 0xc9 Chid 7FFE - date 0x1dca valid 0x1e Chid 0384 - date 0x1f20 valid 0xc8 Chid FFE0 - date 0x1f1f valid 0x1f PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen