Emekli Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Sinds enige tijd krijg ik volgende te zien op het TV beeld 'Schrijffout tijdens de opname. Harde schijf vol?' Volgende mappen zoals Detectives, Diverse, Docu, Drama, Film, Kwis en Thriller zijn allemaal leeg, links onderaan staat het volgende 26GB (2%) beschikbare schijfruimte. Ik heb in 25 jaar nog nooit een hdd moeten vervangen, maar ik heb een nieuwe klaarliggen. Ik heb in het menu van de ontvanger Bestandssysteemcontrole gedaan en volgende kwam in beeld; Weet u zeker om het bestandssysteem te controleren Dit kan heel lang duren, u kunt TV etc. blijven kijken terwijl deze actie loopt. Opslagapparaat Initialiseren, FOUT: unmount can't unmount/media/hdd: Device or resource busy. Ik heb nog een nieuwe hdd, maar heb nog een vraag waar vind ik mijn zenderlijst, staat die ook op de hdd, of staan daar alleen opnames. Heb ontvangst van over 2000 zenders en die wil ik niet kwijtraken. Hopelijk heeft iemand van jullie de oplossing. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Ook de map verwijderde bestanden is leeg? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden maak eerst Backup van de kanalen lijst naar een PC.Dan herstarten en direct schijfcontrole starten Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Emekli Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Ja, ook deze map is leeg, al naar een dag. Heb het nog wel gecheckt. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Emekli Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Voorheen heb ik dat ook gedaan, maar door een 'fout' ergens in de modem komt de lijst netjes op de PC en daar paste ik evt. namen van zenders aan, maar kan niet meer van PC de lijst naar de ontvanger sturen, Dit moet nog opgelost worden. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
bellejt Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden dan staat er een instelling verkeerd Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Emekli Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Dan zal ik eerst naar de internetprovider moeten gaan en dan komen ze naar mij. Een woordje Engels kennen ze niet en mijn Turks is ook niet al te best en leg het dan maar eens uit ik heb zelf geen idee van een modem. Maar waar staat de zenderlijst, op de hdd of ergens anders? Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
bellejt Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) er staat niks verkeerd bij je provider of de modem maar in de instellingen van je box of programma DBE. Ps: als je ze van de box kan halen dan moet je ook in de terug richting kunnen sturen behalve als er mss ergens een paswoord staat of niet staat 1 uur geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
jeevanhoof Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Je kan de lijst met dreambox edit of gelijkaardige programma's van je box halen en op je pc opslaan. Later kan je deze lijst terugzetten. Deze lijst staat normaal niet op je HDD, maar zit in het geheugen van de box. Anders zou het steeds een tijdje duren voor de lijst op je scherm verschijnt als je een tijdje niet hebt gezapt, want dan valt de HD stil en het opstarten om de lijst te voorschijn te toveren duurd even. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
stevenvc19 Geplaatst: 44 minuten geleden Geplaatst: 44 minuten geleden Kan ook een probleem van fragmentatie zijn. Door de tijd heen zijn er verschillende opnames gemaakt en gewist. Hierdoor ontstaan "lege gaten" tussen de data die bij de volgende opname weer opgevuld worden. Het kan dus zijn dat de data van de opnames zo verspreid zit dat de schrijfsnelheid van de HDD te traag is geworden om te kunnen volgen. Eerst alles back-uppen en een schijfdegragmentatie proberen? Of schijf formatteren en de data er nadien weer op plaatsen.
bellejt Geplaatst: 37 minuten geleden Geplaatst: 37 minuten geleden (aangepast) zodra hij de schijf formatteert zonder alles wat erop staat naar een andere te zetten is alles weg. Een backup van de box copieert de files van de HDD niet. Kijk hier eens hoe het ook mogelijk is via telnet ; 35 minuten geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Emekli Geplaatst: 19 minuten geleden Auteur Geplaatst: 19 minuten geleden Stevenvc, ik heb dit allemaal gedaan en krijg deze mededeling Opslagapparaat Initialiseren, FOUT: unmount can't unmount/media/hdd: Device or resource busy. Kan ik een nieuwe hdd in de Vu+ Duo 4K SE steken, dit is in een paar secondes gedaan want oude er uit en nieuwe van achter er in schuiven. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Moderator ceesv Geplaatst: 8 minuten geleden Moderator Geplaatst: 8 minuten geleden Ja, dat kan. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen