Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Via de wiki uitleg van de verschillende ab uitleggen van een vu, luk ik er niet in deze te koppelen aan een andere bt receiver.

Ik vermoed dat je deze eerst moet loskoppelen van de ab ( soort reset) om een andere ontvanger te kunnen koppelen.

Echter alles reset codes geprobeerd die op die Duitse wiki site staan zonder succes.

En google is ook geen te beste hulp.

Weet iemand, hoe ik die ontkoppel, die bt ab of hem in fabrieksinstelling te zetten?

Alvast bedankt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

die instelling gebeurd in het image en wat is bt ?

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

dan moet je box wel BT aan boord hebben en dat is niet zo bij alle VU+

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

• Moderator
Geplaatst:

De BT functie van de Ab of ontvanger werk pas nadat de AB via infra rood het eerste bevel gegeven heeft.

Inschakelen vanuit standby via alleen BT werkt niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Voor de volledigheid, de koppel procedure.

Bron, Vu+ WiKi

Bluetoothverbinding met de Vu+ STB tot stand brengen (koppelen)

Set-upvolgorde: <<[MENU] + [AUDIO]>>

Schakel de tv in.
    Open op de VU+ het Bluetooth-setupmenu (Menu>Instellingen>Systeem>Bluetooth-setup) en activeer Bluetooth (rode knop). Laat het menu geopend.
    Druk op de afstandbediening  [MENU] + [AUDIO] totdat het LED-lampje brandt

Op het tv-scherm ziet u dat het koppelingsproces start.

Nadat de verbinding tot stand is gebracht, ziet u de afstandsbediening op de tv als een gekoppeld apparaat en kunt u het menu verlaten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Tenslotte:

Systeemcode wijzigen

Code van de afstandsbediening wijzigen

U kunt de systeemcode van uw Vu+ universele afstandsbediening wijzigen, afhankelijk van het Vu+ model dat u wilt gebruiken.

De systeemcode Mode 2 is standaard ingesteld.

Mode 1 : Duo / Solo
    Mode 2 : Ultimo 4K / Uno 4K / Duo² / Solo 4K / Solo² / Solo SE / Solo SE V2 / Uno / Ultimo / Zero / Solo 4K / Uno 4K / Ultimo 4K

Druk op <<[STB POWER] + [OK]>>, <00001 of 00002 of 00003 of 00004>, <[OK]>

Verbreek een bestaande Bluetooth-verbinding
    Druk ongeveer drie seconden op de toetsen [STB POWER] en [OK] totdat het LED-lampje gaat branden.
    Druk op <00001 of 00002 of 00003 of 00004>, afhankelijk van het door u gebruikte Vu+ model.
    Druk op [OK], het rode lampje knippert kort 2 keer en de instellingen worden opgeslagen

Mode 3 & 4 kan ook worden gebruikt voor Ultimo 4K / Uno 4K / Duo² / Solo 4K / Solo² / Solo SE / Solo SE V2 / Uno / Ultimo / Zero! Om Mode 3 of Mode 4 te gebruiken, moet de Vu+ STB op de betreffende code worden ingesteld.

Geplaatst: (aangepast)

Bij IR AB's deed ik dit al verschillende keren, altijd weer even kijken "hoe zat het ook al weer?".
Wat helpt of handig is, de bediening op de webinterface er bij gebruiken, althans in mijn geval, ik heb geen ervaring met BT in deze.

( ik gebruik afdankertjes, daar is de BT nog niet aangekomen 😆  )

aangepast door kees321

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen