Pedro4 Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Hoi, Ik moet een keuze gaan maken met welke ik verder ga. Nu beide in gebruik maar 1 moet en 1 gaat er weg. Heb gezocht op specs maar kom van alles tegen. Wat zijn de adviezen? Ik heb openpli. canal digital DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Moderator Geplaatst: 7 uren geleden Dat zal voor jou een persoonlijke keuze zijn. Maakt het je niet uit, gebruik dan een muntje om ter bepalen welke je weg wil doen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Pedro4 Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden 17 minuten geleden, ceesv zei: Dat zal voor jou een persoonlijke keuze zijn. Maakt het je niet uit, gebruik dan een muntje om ter bepalen welke je weg wil doen. welke is het beste? volgens mij heb ik de solo 4k langer. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Moderator Geplaatst: 7 uren geleden De Duo 4k SE is het + model, de Solo het instap model. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen