Pedro4 Geplaatst: gisteren om 18:05 Geplaatst: gisteren om 18:05 Hoi, Ik moet een keuze gaan maken met welke ik verder ga. Nu beide in gebruik maar 1 moet en 1 gaat er weg. Heb gezocht op specs maar kom van alles tegen. Wat zijn de adviezen? Ik heb openpli. canal digital DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Moderator ceesv Geplaatst: 23 uren geleden Moderator Geplaatst: 23 uren geleden Dat zal voor jou een persoonlijke keuze zijn. Maakt het je niet uit, gebruik dan een muntje om ter bepalen welke je weg wil doen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Pedro4 Geplaatst: 23 uren geleden Auteur Geplaatst: 23 uren geleden 17 minuten geleden, ceesv zei: Dat zal voor jou een persoonlijke keuze zijn. Maakt het je niet uit, gebruik dan een muntje om ter bepalen welke je weg wil doen. welke is het beste? volgens mij heb ik de solo 4k langer. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Moderator ceesv Geplaatst: 23 uren geleden Moderator Geplaatst: 23 uren geleden De Duo 4k SE is het + model, de Solo het instap model. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden DUO 4K SE is de vervanging van de DUO 4K dus. En kijk maar eens naar de verkrijgbaarheid bij de webshops, @Pedro4 verteld genoeg als je kan googlen! The Space In Between Jan Blomqvist
bellejt Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden als je de duo 4K SE vind niet twijfelen. Heb er hier eentje in gebruik met 4 tuners en cable en werkt uitstekend en snel.Zelfs iptv 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 8 uren geleden Moderator Geplaatst: 8 uren geleden Ik begreep uit de openingspost dat hij die 2 ontvangers al heeft en wil weten welke hij weg gaat doen. 16 uren geleden, Pedro4 zei: Nu beide in gebruik maar 1 moet en 1 gaat er weg. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Noordzee Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 15 uren geleden, Pedro4 zei: welke is het beste? volgens mij heb ik de solo 4k langer. Ze zijn allebei prima, maar met de VU+ DUO 4K SE heb je meer mogelijkheden. Dus zelf zou ik dan voor die kiezen. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Elementair is de hardware! en met nieuwe drivers haal je meer uit de SE m.b.t. de CPU kloksnelheid The Space In Between Jan Blomqvist
Pedro4 Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden 2 uren geleden, Tonskidutch zei: Elementair is de hardware! en met nieuwe drivers haal je meer uit de SE m.b.t. de CPU kloksnelheid dit is niet mijn vraag. het gaat ok de solo 4k DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden Wat is je vraag over de solo? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen