Only-FTA Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden On 9/21/2025 at 12:28 AM, Only-FTA said: Zijn die 2 antennes die er uit steken voor de wifi of voor de terestrial/ NPO ontvangst? Dus die Octagon SF8008 heeft helemaal geen 2x dvb-s2 + 1x dvb-t2 ??? Dan schiet ik daar toch geen moer mee op?!
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden naar mijn denken heb je met de juiste LNB dat ook niet nodig want is FBC en kan dus 8 tuners hebben met een unicable LNB https://www.luxsat.eu/handleidingen/FBC Tuners/index.html Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Only-FTA Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) Dat betekent een nieuwe kabel kopen en leggen en een nieuwe lnb kopen en plaatsen... Ik wil gewoon tv kijken! 8 tuners? das wel veel! en dat kan gewoon door de oude coaxkabel? 3 uren geleden aangepast door Only-FTA
Mimisiku Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Nee, alleen een nieuwe LNB en die Unicable dingen zijn niet eens duur…. Gaat gewoon over dezelfde coax. Uiteraard wel de ontvanger volledig stroomloos maken voordat je iets gaan aansluiten.. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Only-FTA Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) 11 minutes ago, Mimisiku said: Uiteraard wel de ontvanger volledig stroomloos maken voordat je iets gaan aansluiten.. ja dat was een vervelend lesje En dan nog een disecq om Astra1 en Astra2 te ontvangen, op de Octagon toch? Maar de Solo 4k is ook FBC zie ik nu... die heeft 2x S2 dus daar kan de Astra1 kabel en de Astra2 kabel direkt heen zonder disecq... En daar zit ook nog een T2 op! 3 uren geleden aangepast door Only-FTA
bellejt Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden als je het geld hebt dan twijfel je toch niet om een VU+ .Hier al jaren deze boxen en veel ondersteuning in het alternatieve en draaien nagenoeg alles. Enige wat soms defect gaat is de voeding maar met de externe is dat snel opgelost en met 4K zit je lekker en een HDD erin voor opnames Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen