Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Zojuist, ceesv zei:

Dat betekent toch echt dat je tv de diesqc schakelaar niet juist schakelt.

ik kan niet meer doen dan zien dat elke lnb op de disecq aangesloten, de overeenstemmende nr daarvan ingeef in desecq 1.0 instellingensmenu op tv

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Populaire dagen

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

• Moderator
Geplaatst:

Tja, dan werkt of de diseqc switch niet goed of is incompatibel met de diseqc impulsen die d  tv genereert.

Je hebt ook diseqc die werkt met tone bursts.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Je kan toch gewoon de coax rechtstreeks op de LNB aansluiten. Dan krijg je alleen signaal van de aangesloten LNB. Als je dat dan in orde hebt, dan is het alleen nog de instellingen doen.

System Administrator (niet van deze site)

Geplaatst: (aangepast)
1 uur terug, HugoH zei:

ik heb de Hotbird eens enkel aangesloten gehad op de disecq, op lnb1, dan scant tv die wel in, en zie ik programma's verschijnen...als ik terug nilesat op lnb1 aankoppel op de disecq, HB op 2, Astra op 3...dan nog steed niets.. ik krijg sterk het gevoel dat ik de opstelling moet wijzigen, met nilesat als lnb1 die recht op het center van de schotel staat...

Je komt wel laat met deze informatie. Waarom niet in het begin?

En, je gaat de sterkste satelliet natuurlijk nooit in het midden zetten.

Ik schreef gisteren al: Ik zou zeggen, sluit de Hotbird-lnb eens rechtstreeks aan zonder diseqc-switch. Maar je doet het niet!!!

aangepast door Sprietje

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen