time2party Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Ik heb recent een tweede ontvangen gekocht namelijk een VU+ DUO2. Heb daarop de recente image van VTi geplaatst. Ben de software niet zo gewoon, kom van een Gigablue met TeamBlue software. Nu krijg ik op de VU met Vti de EPGimport niet geinstalleerd, kan deze kiezen in de lijst en installeren maar komt nergens zichtbaar. Als ik terug naar software ga kan ik hem terug selecteren om te installeren, staat niet als geinstalleerd. Iemand die me verder kan helpen?
minplus Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Probeer Open Pli eens. VTI was hier een ramp. Anderen vinden VTI super. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
kees321 Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Ja, alweer heel wat jaren terug heb ik op aanraden van Giant2000 ook VTi geïnstalleerd. Ik was toen nog helemaal niet bekend met een Vu+ , dat heeft mij toen veel tijd gekost maar na de overgang naar OpenPli ging alles een stuk beter. Inmiddels heb ik de oude ontvanger van Giant2000 hier in huis staan, met VTi er op, daarop kan ik slecht vinden wat ik wil doen. Waarmee ik niet zeg dat het slecht is, het is anders en mogelijk na wennen is het juist beter, geen idee, zoals met alle software het geval kan zijn, smaken verschillen/valt niet over te twisten (of juist wel). Nu kijk ik zojuist weer eens even hier : https://vuplus-support.org/wbb4/vtisoftware/ En dan zie ik dat er recente updates zijn, na jaren niet, als ik het goed zie, dan ga ik eens even proberen of die ontvanger wil updaten. Ik meen ook dat mijn Vu+ ultimo geen nieuwere versie aankon, maar nu heb ik dus ook een Vu+ DUO. Wordt vervolgd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen