time2party Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Ik heb recent een tweede ontvangen gekocht namelijk een VU+ DUO2. Heb daarop de recente image van VTi geplaatst. Ben de software niet zo gewoon, kom van een Gigablue met TeamBlue software. Nu krijg ik op de VU met Vti de EPGimport niet geinstalleerd, kan deze kiezen in de lijst en installeren maar komt nergens zichtbaar. Als ik terug naar software ga kan ik hem terug selecteren om te installeren, staat niet als geinstalleerd. Iemand die me verder kan helpen?
minplus Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Probeer Open Pli eens. VTI was hier een ramp. Anderen vinden VTI super. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
kees321 Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden Ja, alweer heel wat jaren terug heb ik op aanraden van Giant2000 ook VTi geïnstalleerd. Ik was toen nog helemaal niet bekend met een Vu+ , dat heeft mij toen veel tijd gekost maar na de overgang naar OpenPli ging alles een stuk beter. Inmiddels heb ik de oude ontvanger van Giant2000 hier in huis staan, met VTi er op, daarop kan ik slecht vinden wat ik wil doen. Waarmee ik niet zeg dat het slecht is, het is anders en mogelijk na wennen is het juist beter, geen idee, zoals met alle software het geval kan zijn, smaken verschillen/valt niet over te twisten (of juist wel). Nu kijk ik zojuist weer eens even hier : https://vuplus-support.org/wbb4/vtisoftware/ En dan zie ik dat er recente updates zijn, na jaren niet, als ik het goed zie, dan ga ik eens even proberen of die ontvanger wil updaten. Ik meen ook dat mijn Vu+ ultimo geen nieuwere versie aankon, maar nu heb ik dus ook een Vu+ DUO. Wordt vervolgd.
Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden (aangepast) Ik kan alles vinden bij VTI 15.0.0.4.x en de bediening van EPGimport alsook de sources die Rytec maakt is ook nog steeds hetzelfde als 10 jaar geleden. Maar, de oude feed van VTI wordt nagenoeg niet meer ondersteund sinds 2021 en of er één courante en complete versie van de plugin EPGimport tussen staat is dus niet zeker. p.s.: python-Izma for mips32 ontbreekt Dus is er nu de Feed+ die je als app kan installeren met alternatieven voor de EPG. Voor nadere informatie check eerst die Feed+ als vervanging van de oude niet ondersteunde feed van VTI. linkje aanmelden vereist https://vuplus-support.org/wbb4/index.php?thread/150414-plugin-feed-plugin-zur-einrichtung-des-vti-zusatzfeeds/ 11 uren geleden aangepast door Tonskidutch blauw I Had This Thing Röyksopp, Jamie Irrepresible, Colyn
kees321 Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Na "lange" tijd mijn Vu+-duo weer aangezwengeld. Update gedaan, was zo klaar, ontvanger herstartte ook netjes (itt de ultimo's met OpenPli) Bijgaand een plaatje ter info. Alles werkt inderdaad prima maar het is net effe anders, het gaat wel sneller op deze ontvanger zo lijkt het maar het is ook een ander apparaat. Waarom ook hier alle opnamen als movie (film) worden benoemd dat blijf ik vreemd vinden, maar ja. En de HDMI werkt nog steeds :-)
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Ik vraag mij wel af wat het één met het ander te maken heeft. De vraag gaat over EPGimport. En daar gaf ik antwoord op. Andere topics of vragen waar ze thuis horen. I Had This Thing Röyksopp, Jamie Irrepresible, Colyn
kees321 Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Ja, zo kan je het zien. Mja, -ik lees het nog eens terug- psja. De eerste reactie ging over VTi <-> OpenPli, daar gaf ik een reactie op, geen vraag en alles ter info / klets wat mij betreft. Ok, terug naar de eigenlijke vraag.
time2party Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Mij gaat het erom dat ik de EPGimport niet aan de praat krijg, ik heb de versie 15.0.0.4 (build 2025/07/16) staan. In de feed vind hij EPGimport, kan deze installeren maar vind deze nadien nergens terug. Installatie is gelukt zegt hij, dan herstarten maar helaas geen EPGimport.
time2party Geplaatst: 49 minuten geleden Auteur Geplaatst: 49 minuten geleden Ik heb zonet OpenPLi 9.1 op gezet, dan werkt EPGimport wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen