Frans B Geplaatst: gisteren om 16:35 Geplaatst: gisteren om 16:35 De hellas (griekse) kanalen op 39° gaan open met de oscam-emu en juiste softcam.key file. Maar die mag hier niet geplaatst worden. System Administrator (niet van deze site)
Sprietje Geplaatst: gisteren om 17:33 Geplaatst: gisteren om 17:33 (aangepast) 2 uren geleden, Geuze zei: Sprietje Graag. Ik heb 4.8 E - 9.0 E - 13.0 E - 19.2 E - 23.5 E - 28.2 E - 39.0 E, 42.0 E - 30.0 W - 5.0 W - 0.8 W op de Visiosat. Deze schotel heb ik al heel lang in gebruik. Bedankt voor je inzet. Dat lijkt me wel een beetje veel van het goede om van 30 west tot 42 oost te ontvangen. Dat is 72 graden satellietafstand. 50 graden satellietafstand is het maximum. Ik heb het idee dat je de tel een beetje kwijt bent. Je noemt er nu dus 11 op, in je onderschrift heb je het over 10 lnb's op de BigBisat en vervolgens noem je er 9 op. gisteren om 17:47 aangepast door Sprietje
cookie monster Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden (aangepast) Niet belangrijk: 10 uren geleden, Geuze zei: De vrouw die je ziet spreekt Bulgaars, denk ik. In Bulgarije gebruiken ze het Cyrillische alfabet 😉 CZ & SK zie ik op de foto = Tsjechië & Slovakije 22 uren geleden aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Geuze Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden Ik zou nog reageren over het niet kunnen ontvangen van Hellas, 39 E. Ik heb het gevonden. De F-connector zat niet op de juiste disecqschakelaar. Dit heb ik herstel. Nu werkt het weer. Ik heb het met een vorige keer sleutelen niet opgemerkt. De Hispasat 40 W laat ik maar vallen. Het is wat spriet je zegt van 42 E tot 40 W is de afstand te groot. Allemaal die meegedacht hebben bedankt. Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 39 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. - Triax schotel, 78 cm voor 23.5 E met quad LNB (voor hogere regenreserve) - Triax schotel, 64 cm voor Eutelsat 5.0 W voor alle Franse zenders die vrij zijn. Bekabeld via bestaande Spaun schak.
Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden Mooi dat het opgelost is! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Skoopy Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Dan heb je 39E bijna op het einde van de rail met daarnaast nog 42E? 39E op het einde van de rail heb ik in België amper regenreserve (afhankelijk vd transponder). Lukt dat in Nederland?
Geuze Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Inderdaad Skoopy. 42 E zit aan het einde van de rail, daar tegenaan zit 39 E. Hierbij een foto van Kanali 7 kanaal, zoals je ziet toch behoorlijk signaal. Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 39 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. - Triax schotel, 78 cm voor 23.5 E met quad LNB (voor hogere regenreserve) - Triax schotel, 64 cm voor Eutelsat 5.0 W voor alle Franse zenders die vrij zijn. Bekabeld via bestaande Spaun schak.
Frans B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 4 uren geleden, Geuze zei: Ik zie die foto. Er is duidelijk een grotere kast nodig. Verder is het wel in orde. System Administrator (niet van deze site)
Geuze Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Ik begrijp niet wat je bedoeld met een grotere kast nodig. De tv staat in mijn hobbykamer op mijn bureau. Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 39 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. - Triax schotel, 78 cm voor 23.5 E met quad LNB (voor hogere regenreserve) - Triax schotel, 64 cm voor Eutelsat 5.0 W voor alle Franse zenders die vrij zijn. Bekabeld via bestaande Spaun schak.
Sprietje Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Hier de berekening van de afstellingen met de Cahors-calculator.
Geuze Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Sprietje Wat is dit duidelijk. Ik ga de instellingen nog controleren. Moet even wat beter weer worden. Vanmorgen moest ik drie stoppen wegens mieser. Bedankt. Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 39 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. - Triax schotel, 78 cm voor 23.5 E met quad LNB (voor hogere regenreserve) - Triax schotel, 64 cm voor Eutelsat 5.0 W voor alle Franse zenders die vrij zijn. Bekabeld via bestaande Spaun schak.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen