Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met de kabeltuner(s) heb ik nogal eens een schokkerig beeld met snelle bewegingen zeer hinderlijk te zien. Dit bij o.a. de NPO zenders (Ziggo). De beeldkwaliteit is na de nieuwe zender indeling van Ziggo nogal wisselend maar het schokkerige beeld heb ik niet op mijn andere (Zgemma H7s) ontvanger, op de kabeltuner met de zelfde uitzending. Ik heb er OpenPli Develop in. (OE Versie Hardknott 3.3.6). Is hier een oplossing voor. 

Geplaatst:

Eerst bij OpenPli vragen inzake de geschiktheid van dat image op je Gigablue QUAD 4K PRO.

Volgens mij klopt het niet dat die Hardknott 3.3.6. van OpenPli is.

Dan zoeken naar een andere en kom je al snel op OpenATV zie maar https://www.opena.tv/app.php/gigablue-images

Verder kan ik het niet zien bij Ziggo die schokkende beelden. Screenshot maken.

Everybody's Got To Learn Sometime 

The Korgis

Geplaatst:

Tonskidutch, ja had ook al die indruk dat het een namaak OpenPli is. Ziet er wel net zo uit maar werkt niet helemaal goed. Zal dan maar een andere app er op moeten zetten. In de hoop dat het dan wel goed werkt. Ben alleen erg gesteld op de layout van OpenPli. Veel anderen ervaar is nogal als storend omdat ze dominant zijn. Het gaat bij mij om de uitzending en niet om toeters en bellen er in. 

Geplaatst: (aangepast)

je zet er toch geen app maar een ander image op dat wel betrouwbaar werkt en keuze genoeg uit skins die je kan toepassen

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Maar voor de quad 4k pro  is toch een image van open pli voor.

Tenminste als ik daar bij de downloads kijk staat ie er gewoon tussen.

Is nog wel in ontwikkeling 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Geplaatst:

van openvix is er zeker eentje met vele skins in aanbieding

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

• Moderator
Geplaatst:

Maar is er al gekeken naar de beeldinstelling van de ontvanger en de tv?

DVB-T gebruikt 1080P

Wanneer de tv of ontvanger ingesteld is op 1080I, kan dat problemen opleveren bij de omzetting.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...