Moderator ceesv Geplaatst: zaterdag om 10:17 Auteur Moderator Geplaatst: zaterdag om 10:17 Er is een verschil, het Microsoft 365 abbo kan en mag op 6 apparaten gebruikt worden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: zaterdag om 10:31 Geplaatst: zaterdag om 10:31 En een TerraByte Onedrive, niet te vergeten. Voor de non believers, daar heb je echt wel profijt van als je veel tussen pC's wisselt thuis en op bureau. Alle instellingen zijn synchroon op je werkstations. Maar er zijn ook mensen die helemaal niet werken die hebben daar dus niks aan 😁😜 Water Of Love The Judds,
zeeteefje Geplaatst: maandag om 13:40 Geplaatst: maandag om 13:40 Die 1 TB onedrive kost maar 2 tientjes per jaar, die heb ik erbij genomen omdat dit inderdaad wel handig is. Gebruik hem eigenlijk alleen als automatische backup. Verder heb ik niks nodig dat 365 extra biedt boven een eeuwig durende licentie van een paar euro.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 09:48 Geplaatst: gisteren om 09:48 Ik heb net nog even gekeken voor de zekerheid @zeeteefje dat is 100GB voor 20€ en niet 1000GB. For 1 person 100 GB of cloud storage 100 GB of mailbox storage Ad-free email, calendar, and contacts in one place Secure storage and ransomware protection for files and photos Advanced email security features Access to Microsoft support experts ik zeg niet dat het moet, hoor, je mag gewoon doen wat jij wilt. https://www.seniorweb.nl/artikel/wat-is-onedrive Water Of Love The Judds,
zeeteefje Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Inderdaad, mijn opslag staat nu op 100 GB, ik heb kennelijk enige tijd 'gratis' 1TB gehad. 100 GB is voor mij voorlopig ruim voldoende, dus ik heb er nooit gebruik van gemaakt.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Begrijpelijk. Maar anderen gebruiken het misschien wel heel graag, al was het alleen voor hobbydoeleinden, maar voor werk is het onontbeerlijk. Dus alle apps en de onedrive bij elkaar kunnen verschillende prioriteiten toegeschreven worden. Ik heb Teams en Powerpoint bijvoorbeeld heel vaak nodig, met een upload van tekeningen kaarten en foto's. Ik schreef al een beetje badinerend dat niet iedereen werkt, als geintje 😁 maar dan zijn behoeftes ook anders per persoon. Water Of Love The Judds,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen