minplus Geplaatst: zaterdag om 18:24 Geplaatst: zaterdag om 18:24 Dat sowieso, maar ik blijf gek tegen de zaak aankijken. Pli installeren en klaar zou je zeggen. Ik heb nooit voor het installeren van pli met poorten hoeven klooien. Heb wel een iMac en geen Windows. Zit daar dit idiote verschil? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: zondag om 15:58 Geplaatst: zondag om 15:58 Ja je hoeft nooit met poorten te gaan klooien, ook niet bij andere images. In dit geval zit dat geintje (niet te willen verbinden met het webinterface) verstopt in Chrome als browser. The Ladder Röyksopp
minplus Geplaatst: zondag om 17:49 Geplaatst: zondag om 17:49 Jakkes, Chrome. Dat wil je toch niet willen tenzij je masochist bent? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
ikkuniet Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Nog even dit, er sprak iemand over opnemen, moet er dan in de machine geen hdd of zo iets zitten, men heeft het over poorten, ik heb hier eigenlijk nooit iets aan gedaan, het werkte normaal. Wat me wel te binnen schoot, ik ben dit jaar van pli image veranderd ,er zat eerst in 1-1-2024 maanden geleden , en die werkte eigenlijk prima, maar ik dacht een paar maanden geleden, laat ik is een nieuwe image erin doen 9.1 of zo, toen kreeg ik rare meldingen , maar tv kijken zonder problemen, het is nu zo, als ik naar: menu/informatie/uw ontvanger ga, krijg ik een groen beeld met een berg fout meldingen, druk ik op oke start enigma opnieuw op, op zich ook geen probleem, tv kijken gaat prima, maar problemen zo als omschreven. Nu dacht ik , stop een oudere image in de box en we zien verder, is op zich ook niet zo veel werk, maar gaat dit!! downgraden of moet ik de hele box opnieuw opbouwen dus de originele image erin en dan weer verder gaan?
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Tot nu toe heb je nog niet aangegeven over welke box het gaat. Oudere boxen kunnen problemen hebben met nieuwere software. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Daarop mag een recente versie van de software geen probleem zijn. Even een backup maken en de software opnieuw installeren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden je geeft dus in je browser hopelijk firefox 192.168.1.133 in zonder iets ervoor of erachter ? Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
ikkuniet Geplaatst: 20 minuten geleden Auteur Geplaatst: 20 minuten geleden ik heb geen firefox ik heb al jaren chrome en dit was nooit een probleem niks gekloot, gewoon ip ik de balk en klaar, maar mijn vraag was , kan ik downgraden zonder de gehele box opnieuw aan te pakken .
jeevanhoof Geplaatst: 13 minuten geleden Geplaatst: 13 minuten geleden Ceesv heeft toch al het antwoord gegeven. Maak een back-up van je instellingen en zet deze later terug. Al zou ik zelf voor een verse installatie gaan zonder back-up. Dan kan je ook geen fouten terugzetten. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen