Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik krijg sinds kort deze melding telkens bij het afsluiten van Windows. Waar kan ik dit ergens oplossen?

image.png.cf7c9a77a2568fdd1fd52c86cf7a7e31.png

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.


Geplaatst:

Ctrl alt delete

dus je taakbeheer

zie voorbeeld

Screenshot_10.thumb.png.81d62d094c7d3ae6b4466b62614fcff4.png

automatisch opstart apps vastleggen inschakelen of uitschakelen

enkele apps sluiten dus niet automatisch en die zijn ook niet conform Windoos11 geschreven als software

Biscaya, op je bootje met een luwe wind en een zonnestraal op je gezicht

James Last

Geplaatst:
4 uren geleden, wanderer zei:

ja of  het duurt iets langer voor die app afsluit, ik krijg het vaak als ik meerdere apps open heb staan en dan de pc afsluit

Dat is het nou juist. Ik sluit alle app's af voordat ik afsluit. Het is dus iets dat in de achtergrond blijft draaien.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

  • Moderator
Geplaatst:

De tekst zet het al.

Het zijn achtergrond processen, en Windows sluit die zelf af.

 

Dus waarom de moeite om dit zelf af te sluiten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb die meldingen nooit.

Dat kun je dus toch checken met je taakbeheer / registry.

Zelf gebruik ik naast standaard Windoos 11 ook Ccleaner en zie dus als er ooit fouten of extra meldingen zijndie opvallen bij start of afsluiten welke app die betreffen.

heul veul is verklaarbaar door de eigen Edge browser en synchronisatie met online externe data zoals emailclients (mozzerella Thunderbird)

 

 

p.s. de logboeken doorspitten geven soms ook opheldering

Biscaya, op je bootje met een luwe wind en een zonnestraal op je gezicht

James Last

Geplaatst:

Ik zou inderdaad even in de windows logs kijken want wellicht is er een app/programma die blijft hangen en dit veroorzaakt. 

 

En kijk ook even of je software kunt deinstalleren die je niet meer gebruikt. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   1 lid

×
×
  • Nieuwe aanmaken...