Boogschutter100 Geplaatst: maandag om 10:50 Geplaatst: maandag om 10:50 Ik heb een Trial -en een schwaiger schotel beide 80 cm waar kan ik de meeste satelieten mee ontvangen als ik ze draaibaar opstel groeten Boogschutter100
Oplossing cookie monster Geplaatst: maandag om 13:20 Oplossing Geplaatst: maandag om 13:20 Denk niet dat het verschil veel zal uitmaken , tenzij .... er eventueel een der schotels beschadigd is , dan .... C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Mojo Geplaatst: maandag om 14:41 Geplaatst: maandag om 14:41 3 uren geleden, Boogschutter100 zei: Ik heb een Trial -en een schwaiger schotel beide 80 cm waar kan ik de meeste satelieten mee ontvangen als ik ze draaibaar opstel groeten Boogschutter100 Gelukkig is de vraag al beantwoord dus hoef ik niet meer te antwoorden🤔 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
cookie monster Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Slecht ineengeflanste schotels zijn natuurlijk rommel !! Of een kleine afwijking / beschadiging is al genoeg !! Ik heb hier bv een no name 53cm , die gaat best wel goed !! Maar een 55cm gregorian is sowieso superieur t.o.v. die 53cm no name !! Achter een raam is die 55cm ongeveer nog kleine 40cm schotel !! Op 29-12-2025 om 15:41, Mojo zei: 🤔 Alle info is denk ik wel nog steeds welkom 🙂👌 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen