Mojo Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden 5 minuten geleden, Tonskidutch zei: niks goddelijke bescherming https://www.hln.be/antwerpen/uurwerk-antwerpse-kathedraal-staat-stil-na-blikseminslag~a6d4f23d/ Ook nog een DeLorean in de buurt gespot? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden uh ja 😁 toeval? Triumphant Röyksopp
Tonskidutch Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden https://nos.nl/artikel/2619714-duizenden-tsjechen-bij-solidariteitsactie-voor-publieke-omroep perfect 100% steun Triumphant Röyksopp
Spotvogel Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Grappig dat de NOS zich daar zo druk over maakt, die verandering is hier al heel lang geleden doorgevoerd. Ach ja, 99% van de NOS medewerkers is nogal jong, zonder geheugen, zonder verstand.... 😂
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Opmerkelijk nieuws! Brandstofboete op vervangend vervoer voor werkgevers voorkomen. Staatssecretaris Eerenberg heeft maandag een vrijstelling aangekondigd tot 2031 voor vervangende auto’s die maximaal veertien dagen worden ingezet. Als jouw werknemer zijn auto van de zaak naar de garage brengt voor onderhoud en hij krijgt een hybride of benzineauto van 50.000 euro als vervangende auto mee, dan ontvangt de werkgever al een boete van 500 euro. De staatssecretaris heeft dus nu deze regel uitgesteld tot 2031. Werkgevers moeten vanaf 2027 wel voor andere auto’s van de zaak die op brandstof rijden, jaarlijks 12 procent van de cataloguswaarde van de wagen aan de fiscus overmaken. Met de heffing wil het kabinet het gebruik van elektrische auto’s stimuleren. https://www.telegraaf.nl/financieel/geld/brandstofboete-op-vervangend-vervoer-voor-werkgevers-voorkomen-lesautos-ontkomen-ook-aan-heffing/157603145.html Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 50 minuten geleden Geplaatst: 50 minuten geleden 12 uren geleden, Tonskidutch zei: niks goddelijke bescherming https://www.hln.be/antwerpen/uurwerk-antwerpse-kathedraal-staat-stil-na-blikseminslag~a6d4f23d/ Alsof de duivel ermee speelt... Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen