Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:00 Geplaatst: gisteren om 08:00 Vreselijk , 'S ochtends al een voetbal requiem op TV in plaats van het journaal, hoe houden we dat vol>? Wanneer is eindelijk de tour de France? Pont Notre Dame Euphonic Travellers
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 08:01 Auteur Moderator Geplaatst: gisteren om 08:01 Hier is het zomers weer, in de grafiek het temperatuurverloop van de afgelopen week. De verwachting voor de komende 2 weken zijn temperaturen tussen 35 en 40 graden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:12 Geplaatst: gisteren om 08:12 doe mij maar de ondergrens... 20 Pont Notre Dame Euphonic Travellers
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 08:35 Auteur Moderator Geplaatst: gisteren om 08:35 De huiskamer. (in de nacht staat de AC in de huiskamer uit.) In een 160 jaar oud huis met massieve muren van 90 cm dik warmt de zon de massa aan de buienkant op. Zonder AC in de nacht zie je hoe snel de muren hun warmte naar binnen afgeven. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden Ja dat wisten maar weinig mensen wat zo'n accumulatieve capaciteit in dikke stenen muren deed maar destijds leek dat prima. Heden ten dagen weten we dat die hittelast, zon last, warmte een heel andere impact heeft op gebouwde constructies. Je moet er verstand van hebben. Pont Notre Dame Euphonic Travellers
gerrit B Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Dat is denk ik ook de reden dat in oude gebouwen de ventilatie heel anders is dan in moderne gebouwen. Ga je dan in een oud gebouw de ventilatie aanpassen naar de hedendaagse standaard en alle kieren en spleten dichtstoppen dan loop je meestal tegen andere problemen aan. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
cookie monster Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden (aangepast) Ik bevries hier , ik heb de verwarming dus wat hoger gezet 🥳🧊 3 uren geleden aangepast door cookie monster 1 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Het zou een tropisch warme nacht worden, misschien wel de warmste ooit. Het is nu buiten 18 graden volgens een thermometer hier en 19 volgens een andere. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
cookie monster Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Om af te koelen: C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Alventali Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 14 uren geleden, minplus zei: Het zou een tropisch warme nacht worden, misschien wel de warmste ooit. Het is nu buiten 18 graden volgens een thermometer hier en 19 volgens een andere. Maar op dat mooie plekje waar jij woont daar kan het ook afkoelen. Ik vermoed dat als je tussen betonnen blokken woont de warmte wat meer blijft hangen Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
cookie monster Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 8 minuten geleden, Alventali zei: Ik vermoed dat als je tussen betonnen blokken woont de warmte wat meer blijft hangen Absoluut zelfs !! Zelfs zwemmen in uw eigen zweet !! 🤢 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen