Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:00 Geplaatst: gisteren om 08:00 Vreselijk , 'S ochtends al een voetbal requiem op TV in plaats van het journaal, hoe houden we dat vol>? Wanneer is eindelijk de tour de France? Pont Notre Dame Euphonic Travellers
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 08:01 Auteur Moderator Geplaatst: gisteren om 08:01 Hier is het zomers weer, in de grafiek het temperatuurverloop van de afgelopen week. De verwachting voor de komende 2 weken zijn temperaturen tussen 35 en 40 graden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:12 Geplaatst: gisteren om 08:12 doe mij maar de ondergrens... 20 Pont Notre Dame Euphonic Travellers
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 08:35 Auteur Moderator Geplaatst: gisteren om 08:35 De huiskamer. (in de nacht staat de AC in de huiskamer uit.) In een 160 jaar oud huis met massieve muren van 90 cm dik warmt de zon de massa aan de buienkant op. Zonder AC in de nacht zie je hoe snel de muren hun warmte naar binnen afgeven. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 16:26 Geplaatst: gisteren om 16:26 Ja dat wisten maar weinig mensen wat zo'n accumulatieve capaciteit in dikke stenen muren deed maar destijds leek dat prima. Heden ten dagen weten we dat die hittelast, zon last, warmte een heel andere impact heeft op gebouwde constructies. Je moet er verstand van hebben. Pont Notre Dame Euphonic Travellers
gerrit B Geplaatst: gisteren om 16:44 Geplaatst: gisteren om 16:44 Dat is denk ik ook de reden dat in oude gebouwen de ventilatie heel anders is dan in moderne gebouwen. Ga je dan in een oud gebouw de ventilatie aanpassen naar de hedendaagse standaard en alle kieren en spleten dichtstoppen dan loop je meestal tegen andere problemen aan. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
cookie monster Geplaatst: gisteren om 20:55 Geplaatst: gisteren om 20:55 (aangepast) Ik bevries hier , ik heb de verwarming dus wat hoger gezet 🥳🧊 10 uren geleden aangepast door cookie monster 1 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Het zou een tropisch warme nacht worden, misschien wel de warmste ooit. Het is nu buiten 18 graden volgens een thermometer hier en 19 volgens een andere. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
cookie monster Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Om af te koelen: C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Alventali Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden 14 uren geleden, minplus zei: Het zou een tropisch warme nacht worden, misschien wel de warmste ooit. Het is nu buiten 18 graden volgens een thermometer hier en 19 volgens een andere. Maar op dat mooie plekje waar jij woont daar kan het ook afkoelen. Ik vermoed dat als je tussen betonnen blokken woont de warmte wat meer blijft hangen Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
cookie monster Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden 8 minuten geleden, Alventali zei: Ik vermoed dat als je tussen betonnen blokken woont de warmte wat meer blijft hangen Absoluut zelfs !! Zelfs zwemmen in uw eigen zweet !! 🤢 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Tja zwemmen is de slechtste vorm van afkoelen, niet bewegen of actief zijn in het water (meestal iets koeler dan je eigen lichaamstemperatuur) Actie is verbranding dus leg jezelf op die rotsofa en commandeer je vrouw Peggy nog wat koele biertjes te brengen. 👩🦰 2 Pont Notre Dame Euphonic Travellers
gerrit B Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Buiten in de schaduw 37 graden en binnen 28 graden. Dus nu een graad warmer binnen dan gisteren en heb vannacht door ventilatie de temperatuur terug weten te brengen tot 25 graden. Heb hier op 7m afstand een speciale ventilator staan (geeft een heel gerichte luchtstroom) en boven het bed een plafondventilator. Door de luchtstroom blijf je een beetje droog en zo is het nog aardig vol te houden. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Inmiddels buiten 29, binnen in de woonkamer 26. Krijg je als je veel voor de buis gaat zitten om series te bekijken omdat tuinwerk apekool is. Met 2 ramen tegenover elkaar open was het vanmorgen 22 graden binnen. Misschien maar een paar horren bijmaken, want ik heb de pest aan steekmuggen die mij altijd moeten hebben. M'n lief kan een uur bloot op bed gaan liggen en ik kom erbij met een arm boven het laken en heb vervolgens 3 gigantische jeukplekken met 30 cm uitstraling. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen