cookie monster Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Hier is de 40°C in de schaduw in de piek net gehaald !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Hier gelukkig nog geen steekmug gezien, maar als ze er eenmaal zijn smeer ik me in met Jaico met 20% deet. Dat werkt. Jaren geleden waren er zoveel muggen dat we onder een hor sliepen. In die jaren heb ik een paar keer in diepe plassen op het pad op een leemlaag waarin duizenden muggenlarven zaten een kilo zout gemikt. Dat werkte ook; een dag later waren ze dood. Inmiddels is het hier voor het eerst in 45 jaar 27 graden in de kamer. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
gerrit B Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Hier nu 29 in de kamer maar het voelt binnen nu warmer aan dan buiten dus alles open gegooid met de ventilatoren op volle snelheid om koele lucht naar binnen te krijgen. Vandaag nog wel boven het platte dak van de keuken een extra zonnedoek opgehangen op 80 cm boven het dak zodat de zon niet direct op het dak kan branden en het onder dit doek nog kan ventileren. Maar je merkt wel dat het warm is, was net in 2 supermarkten om water en watermeloen te kopen maar er was alleen nog maar bubbeltjes water en wat suikermeloen. De verkoopster gaf aan dat ze rond de middag al de laatste watermeloenen hadden verkocht en dat ze hoopten dat er maandag nieuwe geleverd zouden worden. Tegen muggenlarven helpen een paar druppels slaolie ook prima, dat vormt een laagje over het water zodat de muggenlarven niet meer kunnen ademen en dan ben je ze ook zo kwijt. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
OFDM Geplaatst: 47 minuten geleden Geplaatst: 47 minuten geleden Inmiddels hier ook alle ramen en 4 dakramen wagenwijd. Als er een windvlaag komt waait het hier over de zolder, dat is super. Ik hoop dat er een onweer ontstaat die veel hitte eruit kan blazen maar ook frontale tropo oplevert met leuke TV ontvangst. Ik zet in op Brabant vanaf Oss kanaal 33, die heb ik vorig jaar als eens spectraal gezien met frontale tropo (antenne toen nog niet goed).
gerrit B Geplaatst: 28 minuten geleden Geplaatst: 28 minuten geleden Kwam net een bericht tegen dat het in Zeeland flink heeft gehageld. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
OFDM Geplaatst: 8 minuten geleden Geplaatst: 8 minuten geleden (aangepast) In Vlaanderen was het al in de ochtend raak. Maar hier gaat alles nog langs mij heen, links richting Drenthe en rechts over Münster. 8 minuten geleden aangepast door OFDM
minplus Geplaatst: 5 minuten geleden Geplaatst: 5 minuten geleden Klopt. Die hagel wil je niet hebben. Hier de ramen weer open want ik zag op de ouderwetse thermometer buiten 22 staan terwijl buienradar 27 aangeeft. En 2 blitse elektronische hier 26. Maar als ik naar buiten stap is het een verademing. En het waait hier nu lekker door voor zover het waait. Vertrouw dus liever het stompzinnige analoge geval. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen