MrDish Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Hallo leden , bestaat Satlex .be nog , of is dat uit de lucht . Mvg
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 33 minuten geleden, Sprietje zei: Mag het ook Satlex.de zijn? of Satlex.eu of Satlex.net of Satlex.ro 🧐 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
MrDish Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Ik meende dat het vroeger Satlex.be was . Zoek een programma waar ik met de schotel kan schuiven ( op en neer) Mvg 2 uren geleden aangepast door MrDish
MrDish Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) 3 minuten geleden, MrDish zei: Ik meende dat het vroeger Satlex.be was . Zoek een programma waar ik met de schotel kan schuiven ( op en neer) Mvg En wat ik zo kon zien / merken kan dat met satlex.eu niet . of ik moet het mis hebben 2 uren geleden aangepast door MrDish
MrDish Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) vroeger had Satlex.be de mogelijkheid dat je met het obstacel en de schotel kon schuiven . 2 uren geleden aangepast door MrDish
Zilverhippie Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) @MrDish Misschien kun je ook al iets met de volgende online tool: https://vma-broadcast.com/sat.htm Overigens werkt Satlex ook nog steeds: https://satlex.de/en/azel_calc-params.html 2 uren geleden aangepast door Zilverhippie
MrDish Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 1 minuut geleden, Zilverhippie zei: @MrDish Misschien kun je ook al iets met de volgende online tool: https://vma-broadcast.com/sat.htm Die heeft het ook niet .
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden 47 minuten geleden, MrDish zei: vroeger had Satlex.be de mogelijkheid dat je met het obstacel en de schotel kon schuiven . Ben je niet in de war met dishpointer? Voor elke meter afstand ga je ongeveer 30 cm omhoog. Dishpointer kon dat vroeger, maar het lijkt erop dat je tegenwoordig dishpointer pro nodig hebt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 29 minuten geleden, ceesv zei: Ben je niet in de war met dishpointer? Voor elke meter afstand ga je ongeveer 30 cm omhoog. Dishpointer kon dat vroeger, maar het lijkt erop dat je tegenwoordig dishpointer pro nodig hebt. Nee, je moet Dishpointer.eu gebruiken. Dan kun je wel gebruik maken van obstakelhoogte. Je moet alleen rekening houden dat de pre-skew van de Astra 1-2-3 van 7,5 graden er niet in verwerkt is. Die moet je er zelf vanaf trekken.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden 14 minuten geleden, Sprietje zei: je moet Dishpointer.eu gebruiken. Inderdaad, dat is hem. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 44 minuten geleden Auteur Geplaatst: 44 minuten geleden 1 uur terug, ceesv zei: Ben je niet in de war met dishpointer? Voor elke meter afstand ga je ongeveer 30 cm omhoog. Dishpointer kon dat vroeger, maar het lijkt erop dat je tegenwoordig dishpointer pro nodig hebt. Nee , ik ben niet in de war met Dishpointer. Ik had vroeger 2 Site`s waar ik veel mee werkte in verband met obstakels. Mvg
Moderator ceesv Geplaatst: 42 minuten geleden Moderator Geplaatst: 42 minuten geleden Wel, je alternatief is dishpointer.eu. Voor een andere site zal je zelf in je geheugen moeten graven. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 30 minuten geleden Geplaatst: 30 minuten geleden 4 minuten geleden, MrDish zei: Nee , ik ben niet in de war met Dishpointer. Ik had vroeger 2 Site`s waar ik veel mee werkte in verband met obstakels. Mvg Dishpointer heeft nooit een kaartje gehad dus ook geen obstakelhoogte.
MrDish Geplaatst: 27 minuten geleden Auteur Geplaatst: 27 minuten geleden 2 minuten geleden, Sprietje zei: Dishpointer heeft nooit een kaartje gehad dus ook geen obstakelhoogte. Hé hé, vandaar die 2e Site. Snap te !?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen