Mimisiku Geplaatst: gisteren om 16:47 Geplaatst: gisteren om 16:47 Hele dag met de nieuwe decoder en ‘oude’ witte PC7 kaart op CANAL SAV laten staan… Geen enkel effect… Kaart blijft ‘Pas des Droits’ geven. Wordt echt niet opgewaardeerd ondanks toezegging van Fransat… Of dit geldt voor juist mijn merk ontvanger of algemeen kan ik niet zeggen…. Oude kaart werkt prima i.c.m. Fransat CI+ in de Technisat S5 Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden (aangepast) Leurs Recepteurs Numerique hebben een ethernet verbinding. heeft dat misschien iets te maken met het vrij schakelen / activeren? Misschien moet ik dat iets duidelijker vragen, we kennen hardware, software en ook "halfware". initiëren van CAM (conditional access modules) kan soms alleen met contact binnen een regio, waarbij ik denk aan de bevestiging via IPv6 dat je in het land bent waar je gerechtigd bent een abonnement af te sluiten en te kijken. 8 uren geleden aangepast door Tonskidutch Leaving Monte Carlo Physics
MaartenM Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Geplaatst: 6 uren geleden De Fransatontvangers (en TNTsat) die ik ken, hebben geen ethernetaansluiting.
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Juist klopt ook nog... Thanks maar waarom zou die kaart dan niet willen activeren in een nieuwe Fransat receiver? Leaving Monte Carlo Physics
MaartenM Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Na eindeloze vragen of je kaart nog wel geldig is, enz. en verwijzingen naar forums uit b.v. 2018, wordt er nu ook een manier aangegeven om de boel opnieuw te activeren. Eerst hebben ze het er nu over de ontvanger met kaart een uur op TF1 afgestemd te laten staan. Lukt dat niet, dan: Steek de kaart in de ontvanger Koppel de ontvanger los van de voeding Wacht een minuut en start de ontvanger opnieuw. Een kaart 7 (UHD - ja ze hebben het nu wel over een UHD-kaart) moet zichzelf opnieuw installeren. Zo nodig, activeer de kaart dan op de officiële Fransat-site. Daar kom je dus niet verder. Regelmatig word je terugverwezen naar vorige schermen. Er is wel nog een inlogmogelijkheid, maar dan moet je dus eerst geregistreerd zijn. Tot zover voorlopig. Ik kan dit allemaal zelf niet controleren, want ik heb nog een oude ontvanger.
Mimisiku Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Dat kan ik straks even proberen. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen