OFDM Geplaatst: gisteren om 13:27 Geplaatst: gisteren om 13:27 En arme Odido was recent al bestraft voor een hoger bedrag dan wat ze nu weigeren te betalen. Hoeft ook niet meer want het is al klaar, alles is openbaar gemaakt en de rechtszaken kunnen beginnen. https://www.rdi.nl/actueel/nieuws/2025/10/17/rdi-legt-odido-boete-op-van-ruim-15-miljoen Ik las dat ze het met die boete (bijna uiteraard) niet eens waren en in hoger beroep gingen.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 13:45 Geplaatst: gisteren om 13:45 effe googlen en je hebt 5 antwoorden Angy Baby Helen Reddy
Mojo Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden 6 uren geleden, Tonskidutch zei: En toch is het advies stap naar de politie en meldt dit Om gefrustreerd weer thuis te komen? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
cookie monster Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden 12 uren geleden, Mimisiku zei: Dus nu gaan dit soort mails gewoon de prullenbak in. Inderdaad , niet reageren , wel negeren !! Ik bekijk wel hert emailadres , kan zonder mail te openen , en dan weet je sowieso al voldoende !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 14 uren geleden, Mojo zei: Om gefrustreerd weer thuis te komen? Tja dat is altijd zo nadat je er 2 uur hebt zitten wachten en dat niet gelijk die snoodaard die je wilde aangeven onthoofd is geworden. Angy Baby Helen Reddy
Mojo Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 6 minuten geleden, Tonskidutch zei: Tja dat is altijd zo nadat je er 2 uur hebt zitten wachten Word tijd dat jij ook eens in de werkelijke wereld komt. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 😁Ja misschien wel. Was al de vijfde keer voor nop op het politie bureau . Maar in verband met de cyber criminaliteit kun je ook gewoon via internet aangifte doen, met een bakkie koffie erbij. Angy Baby Helen Reddy
Psychosammie Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ik heb een mailadres bij ziggo in vorm jan.jansen @ ziggo.nl (niet mijn echte mailadres) De SPAM of dreigmailtjes zijn dan altijd gericht aan jan.jansen. Dan weet je het eigenlijk al. Kan direct de prullenbak in. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden https://www.denieuwestermaastricht.nl/jan-janssen-wordt-professor-aan-de-narrenuniversiteit/ hij bestaat wel hè, besef dat. Angy Baby Helen Reddy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen