Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Net als daarvoor, kassie aan en zenderlijst oproepen / keuze maken / afspelen maar.

De TV met Apps is helemaal klaar voor die overstap.

Als ze nog met een CRT beeldbuis op der achterkamertje zit is het JOUW schuld.

p.s.

het is natuurlijk betreurenswaardig dat er oudere mensen alleen gelaten zijn geworden, door hun familie, dat komt helaas ook voor

21 minuten geleden, sattv4iedereen zei:

Wat moet mijn mieder van 89 met internet doen????

om je met zo'n vraag echter te verbergen achter iemands leeftijd en onbekwaamheid om met zo'n medium om te gaan is jouw keuze en ook dus jouw verantwoordelijkheid

Jouw is in deze de persoon die aangesproken wordt en niet Jij die de vraag stelde!

Los van het feit dat er ook duizenden andere vrijwilligers en mantelzorgers zijn die dat regelen indien die "zogenaamde familie leden" niet meer komen of alleen nog om de AOW afhandig te maken van hun eigen Moeder en/of Vader. (

aangepast door Tonskidutch
p.s.

King's Call

Phil Lynott

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

• Moderator
Geplaatst:
49 minuten geleden, sattv4iedereen zei:

eh, tv kijken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
2 uren geleden, sattv4iedereen zei:

Het gonst van berichten over telener.

Volgend jaar verplicht internet om tv te kijken.

Dat zou per wet verboden moeten zijn, vanwege koppelverkoop.

dan mag Proximus ook niet meer je verplichten om tv te verkopen met internet erbij want ze doen het al jaren.

zo een spel dat er gemaakt wordt nu Telenet over gaat op streaming.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Wat ik weet is dat Telenet op technisch gebied ook ontzettend slecht bezig is. 

Nog geen 5 jaar geleden, indien het kabelsignaal sterk genoeg was bij je thuis, werkte Telenet internet en televisie ALTIJD. Proximus met zijn VDSL lijnen was andere koek. Instabiel internet op vele plekken, televisie viel geregeld uit.

Tegenwoordig lijken de rollen wel omgekeerd zijn.

Ik durf in alle geval niet meer als een blok achter Telenet's systemen te staan. Die Next decoders geven met de regelmaat van de klok problemen (wellicht door een dipje in het internet signaal). Telenet internet is ook niet meer om over naar huis te schrijven.

Het grappige is: in onze straat ben ik bijna de enige die Orange gebruikt. Uiteindelijk maken ze gebruik van de coax van Telenet. Geregeld in de Messenger groep uit de straat de vraag wie nog problemen heeft met internet dat eruit ligt. Tot mijn grote verbazing blijft het internet van Orange altijd werken. En dat gebeurt de laatste 5 jaar meer dan in de voorbije 20 jaar samen. Je kan dus niet zeggen dat ze bij Telenet goed bezig zijn.

VU+Duo4K op Loewe Stellar 65DR+ OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Reference

Geplaatst:

Dat is net het probleem van die uitvallen van internet, er zit teveel op die node door de 2 providers, orange gebruikt nog de oude docsis 3.0 modems waardoor ze de kabel meer belasten dan de Telenet docsis 3.1 dat meer freq voor zijn modem hebben om het internet stabieler aan te bieden, deze 2 tegelijk op kabel geeft in de avond uren problemen tussen 19 uur en 23 uur.

eens alle dvb-c zenders weg zijn op de kabel kan Telenet de snelheden opdrijven tot bijna fiber snelheden en zal de kabel stabieler zijn.

tegen dan kan orange hun streaming box aan iedereen aanbieden omdat er niks meer op dvb-c zit.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

• Moderator
Geplaatst:
2 minuten geleden, digitaal kijker zei:

kan Telenet de snelheden opdrijven tot bijna fiber snelheden en zal de kabel stabieler zijn.

Op fiber heb ik op dit moment 8 Gig symetrisch.

Via kabel blijft de upload beduidend achter.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen