Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Beheerder
Geplaatst:

Dat is echt zwaar overdreven. In België betaal je, afhankelijk van het capaciteitstarief dat voor iedereen anders is, gemiddeld tussen de € 80,- tot € 140,- per jaar aan vaste kosten.

 

EDIT: Foutje, 2,5x het capaciteitstarief van +/- 50 eur0 betaal je altijd. dus dan is het +/-  220,00 per jaar.
 

Als je een goede thuisbatterij heb en daar de pieken vanaf schaaft zit je dus rond de 220 euro per jaar aan vaste kosten.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
12 uren geleden, Michel zei:

 

Dan pleeg je gewoon diefstal. Dat lijkt me sowieso fout (zonder toestemming van de werkgever). Bovendien is het nog helemaal niet zover.

Moet je natuurlijk wel vastleggen in arbeidscontract.

Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm!

 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Geplaatst:
16 uren geleden, Michel zei:

Dat is echt zwaar overdreven. In België betaal je, afhankelijk van het capaciteitstarief dat voor iedereen anders is, gemiddeld tussen de € 80,- tot € 140,- per jaar aan vaste kosten.

 

EDIT: Foutje, 2,5x het capaciteitstarief van +/- 50 eur0 betaal je altijd. dus dan is het +/-  220,00 per jaar.
 

Als je een goede thuisbatterij heb en daar de pieken vanaf schaaft zit je dus rond de 220 euro per jaar aan vaste kosten.

 

 

Het gaat niet om het capaciteitstarrief.

Je betaald netkosten, groenestroomkosten en nog allerlei taksen op je verbruik.

De stroom van je leverancier mag dan wel gratis zijn, de kosten blijven.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...