MrDish Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Misschien kan OFDM een Site beginnen. en dan op DVB-T/T2 / ??? gebied .met al de kanalen en huppel de pup Er zijn wel meer leden die zoiets zijn begonnen. kijk maar naar qwer van IQmonitor ,volgens mij is hij daarmee begonnen ,maar ik kan het ook mis hebben .
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Waarom moet OFDM een website opzetten als hij de fasciliteiten van Sat4all kan gebruiken met zijn reportages en inzichten? BOMBS Faithless, Harry Collier
MrDish Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 1 minuut geleden, Tonskidutch zei: Waarom moet OFDM een website opzetten als hij de fasciliteiten van Sat4all kan gebruiken met zijn reportages en inzichten? Omdat Sat4all dat niet heeft , en hij de kennis en antennes heeft op dit gebied . 1 + 1 =
Noordzee Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 3 uren geleden, MrDish zei: Stuur je hun een mail , op een bericht wat je krijgt ; Doet hun mail adres het niet . En wat betreft die zwarte lijst , sta tegenwoordig nergens meer van te kijken . Dit is het huidige e-mailadres: glorenz@fmlist.org Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
MrDish Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 4 minuten geleden, Noordzee zei: Dit is het huidige e-mailadres: glorenz@fmlist.org Dat weet ik , maar werkt hier niet . kopieer en plak bij nieuw bericht ,krijg een melding ; E-mail bericht heeft geen ontvanger .
MrDish Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 2 minuten geleden, MrDish zei: Dat weet ik , maar werkt hier niet . kopieer en plak bij nieuw bericht ,krijg een melding ; E-mail bericht heeft geen ontvanger . Op hoop van zegen nog maar een keer
OFDM Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 3 uren geleden, MrDish zei: Misschien kan OFDM een Site beginnen. en dan op DVB-T/T2 / ??? gebied .met al de kanalen en huppel de pup Er zijn wel meer leden die zoiets zijn begonnen. kijk maar naar qwer van IQmonitor ,volgens mij is hij daarmee begonnen ,maar ik kan het ook mis hebben . Ik heb geen ambitie om buiten het schrijven op fora een website te beginnen. Ik haal mijn kanalen info van Sender tabelle punt DE in plaats van FM scan maar deze site biedt een beperkt aantal landen en mist ook allerlei additionele functies zoals een zenderlijst voor een locatie maken. Maar ik mis dat niet.
OFDM Geplaatst: 45 minuten geleden Geplaatst: 45 minuten geleden (aangepast) Dat kan altijd maar het bouwen en onderhouden van websites is een intensieve klus die mij teveel tijd zou kosten. Ik hoop dat het alsnog lukt met tv scan. Wat ik wel mis wat de site dvb-t maps ooit kon: Een hoogteprofiel van het signaal pad tussen ontvangst- en zenderlocatie. Die functie kan ik niet op een andere manier oplossen. 42 minuten geleden aangepast door OFDM
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen