Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 09:58 Geplaatst: gisteren om 09:58 En waar komt die info nu weer vandaan? Lamb Angelica
Mojo Geplaatst: gisteren om 10:05 Geplaatst: gisteren om 10:05 (aangepast) 29 minuten geleden, AEO zei: Ja, en wij sturen nu een schip waarvan het kanon defect is, dat schiet aardig op! Die heb je als mijnenveger niet nodig toch? 8 minuten geleden, Tonskidutch zei: En waar komt die info nu weer vandaan? Was bij een van de 100 talkshows op de NL tv gisteren om 10:06 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 10:10 Geplaatst: gisteren om 10:10 Ja zoveel talkshows kan ik niet kijken, wordt je nog wijs van zeg, dat moet niet. Lamb Angelica
gerrit B Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden 12 uren geleden, AEO zei: Ja, en wij sturen nu een schip waarvan het kanon defect is, dat schiet aardig op! niet 1, maar 2 van die boten met een defect kanon blijkt nu. Defect kanon MS de Ruyter Dan vraag je je toch af hoe ze dat op gaan lossen in een periode als het er echt op aankomt. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden uit veiligheidsoverwegingen hebben ze dat niet verteld en nu staat het in de krant, rara hoe kan dat. Tijd dat er koppen rollen bij de marine daar de geheimhoudingsplicht is geschonden. Domme journalisten ook. Lamb Angelica
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen