Spotvogel Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Zouden we nu dan voorlopig verlost zijn van de code rood onzin? Gisteren bij code rood een aantal uren buiten gewerkt, naar de sportschool waar het bloedheet was voor krachtsport, en in de avond naar de kust heen en weer gefietst. Vandaag wat buiten gewerkt en vanmiddag lekker wezen hardlopen. Code rood, laat me niet lachen, in andere landen is dit heel normaal......
OFDM Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Wat voor jou geldt telt niet voor iedereen zo. Ik heb gisteren ook buiten gewerkt tot 13 uur en toen was ik er echt klaar mee. Steeds water over mijn shirt gegoten maar concentreren gaat echt minder goed. Ik lees dat de spoedzorg op zijn tenen loopt en er zijn allerlei evenementen die nog meer beroep op hen zouden doen afgelast. Ik vind dat een concrete reden maar blijkbaar werkt dat code rood als een rode lap. De gemoederen lopen ook sneller op. Natuurlijk is het zo dat landen waar het normaal is ze daar ook gewoon weten hoe daarmee om te gaan. Wat ik over Frankrijk las is volgens mij ook niet normaal. Ik heb overigens gisteren ook gewoon gefietst, in de avond zeker 5+ 10 kilometer zonder motor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen