Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.302 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

wce 1.46 is uit

• Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 2,6k weergaven
    • 36 reacties
    • 3,3k weergaven
    • 20 reacties
    • 12,9k weergaven
    • 5 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 4 reacties
    • 4,1k weergaven
    • 9 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,4k weergaven
  1. Canalsat heefd het licht uitgedaan

• 9 reacties
    • 4,6k weergaven
    • Sat4all vriend

Kaartwissel TPS

• Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 5k weergaven
    • 19 reacties
    • 5,9k weergaven
  2. waarom CAM's upgraden? 1 2

• 26 reacties
    • 7,7k weergaven
  3. Externe cardreader Irdeto2

• 0 reacties
    • 2,7k weergaven
  4. cryptoworks module werkt niet meer.

• 1 reactie
    • 1,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 2,2k weergaven
  5. programeren cryptoworks ci

• 2 reacties
    • 683 weergaven
    • 9 reacties
    • 3,5k weergaven
    • 38 reacties
    • 9,6k weergaven
  6. matrix reloaded : mrev2.24 -> mr1.80 ?

• 10 reacties
    • 2k weergaven
    • 3 reacties
    • 3,1k weergaven
  7. programeren opos kaart

• 1 reactie
    • 1k weergaven

• Was even weg. Ik heb OpenPli 3.0 kernel 3.1.1 uit 2013. Een NAS is me te ingewikkeld denk ik, net als een Linux bootup. Ik heb daarvoor de hulp van anderen nodig. Ik wilde allereerst graag weten of die lange tijd te verklaren was, dank voor de antwoorden. Misschien kan ik nog even geduld uitoefenen als ik Tonskidutch goed interpreteer. Jammer dat de Ultimo geen voortgang laat zien.
    • Mooi dat die dan niet gesloten zijn. Wellicht komt het bij laptops meer voor, ik had het destijds met een pavilion van een vriend van me. Netwerkkaart kapot en het Intel kaartje dat ik nog had werd geblokkeerd door de bios. 
    • Dit is nu net de reden dat ik een eigen router gebruik achter de router van de provider. Wanneer je overstapt heb je hier geen last van en al je wifi apparatuur hoef je ook niet meer opnieuw aan te melden. Laat je de router van de provider in bridge modes zetten door de provider werkt dit prima of dit met elke provider kan weet ik niet. Bij Odido snapte niemand hier iets van terwijl wij een zakelijk abonnement hadden. Bij Odido zijn we daarom ook weg omdat ze niet konden leveren wat was afgesproken door meneer de verkoper, ook de helpdesk hielp ons totaal niet en wij vroegen onszelf af of die wel bestond bij Odido, dit is meer dan 2 jaar geleden ik verwacht wel dat er nu verbeteringen zijn ten opzichte van 2 jaar geleden.
    • Dat klopt ik heb het ook uit eigen spaarcenten betaald. Terug krijgen van een volgende huurder bij overname is misschien nog een mogelijkheid. Verhuurders zijn nooit flexibel wat eigen initiatieven betreft dus kijk op woonbelang voor raad en advies. Ik gaf zelf enkel aan dat je wel naar inductie kunt op een 5 polige perilex en aparte groep.
  • Nieuwe aanmaken...