Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. mr1090.upd gevonden. Iemand meer info?

    • 3 reacties
    • 1,8k weergaven
  2. dragon Loaderkaart gewist?

    • 3 reacties
    • 816 weergaven
    • 6 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 2 reacties
    • 990 weergaven
  3. abo nederlandse kanalen van uit belgie

    • 4 reacties
    • 2,2k weergaven
    • Sat4all vriend

    Key-wissel Irdeto-1 CanalDigitaal 1 2 3 4 14

      • Sat4all vriend
    • 199 reacties
    • 147,6k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,7k weergaven
  4. matrix reborn en seca 2?

    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,8k weergaven
  5. knotcard en mastera4

    • 3 reacties
    • 1,1k weergaven
  6. xcam of matrix?

    • 7 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • Sat4all vriend

    Krijg season 2 niet aan de gang 1 2

      • Sat4all vriend
    • 22 reacties
    • 4k weergaven
  7. xcrypto-114b free fixed

    • 1 reactie
    • 1k weergaven
  8. proggen op premium x cam, abo kwijt ?

    • 5 reacties
    • 939 weergaven
  9. Updaten irdeto-cam

    • 2 reacties
    • 939 weergaven
  10. Is dit een juiste seca2 kaart?

    • 3 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 851 weergaven
  11. matrix reborn - revolutions

    • 2 reacties
    • 811 weergaven
  12. UCAS 3 UPD file gezocht

    • 6 reacties
    • 1k weergaven


  • Berichten

    • Dat defecte modem heb ik toen ter reparatie terug gebracht naar de winkel.. Het ging om een apparaat van ongeveer 250 Euro.   De servicedesk van de winkel vertelde mij toen, dat je binnen 2 jaar het defecte apparaat mocht terug geven in ruil voor het aankoop bedrag,  een aanbod wat ik geaccepteerd heb. In die 2 jaar was hetzelfde modem 50 Euro goedkoper geworden, ik heb voor 200 Euro een nieuwe gekocht en kreeg 50 euro toe.😉
    • Klopt want KPN heeft zijn telefoonlijnen helemaal nergens beveiligd tegen overspanning oid. Ik had een klant in Holten en die kreeg gewoon elke 3 jaar een geheel nieuw beveiligingssysteem en dat alleen door inslagen via de telefoonlijn. Toen ik hem aangaf dat we daar overspanningsbeveiliging voor hadden was zijn reactie "ben je helemaal bedondert", "dat gaan we niet doen" Op de vraag waarom niet want daarmee voorkwam hij een bult ellende elke keer. Was zijn reactie "klopt, maar nu kom jij hier zo ongeveer elke 3 jaar het meest moderne beveiligingssysteem monteren zonder dat het me 1 cent kost". "Dus zolang de verzekering betaald en geen overspanningsbeveiliging eist kom jij maar elke 3 jaar wat nieuws monteren" De laatste keer dat ik er was had hij zitten werken en was de telefooncentrale die links van hem aan de wand was gemonteerd met geweld voor hem langs geschoten over zijn bureau om 4m verder tegen de rechter wand te knallen. Toen ze kwamen de telefoonlijn te herstellen was deze op sommige plekken gewoon helemaal weg en was er alleen nog een zwart/blauw spoor in het zand te vinden en van de weg naar zijn huis hebben ze op een stuk van 150m 7 lassen moeten maken voordat er weer telefoon en internet was. Bleek dat de bliksem in een berk was geslagen die direct naast de telefoonlijn stond.
    • De angstpropaganda draait overuren, nu is het de superhittegolf en de vuurrode kleuren bij het weerbericht.   Mijn advies,  niet teveel op tv of internet kijken  en je gezonde verstand gebruiken, en let op elkaar, onze ouderen en onze dieren.    
    • De ouderwetse ondergrondse koperen telefoonlijn is een van de meest onderschatte manieren hoe in je huis schade ontstaat door bliksem. Ik heb zelf een keer een modem defect gehad door bliksem.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...