Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.302 onderwerpen in dit forum

1. ucas 3.0 naar 1.030

• 1 reactie
    • 596 weergaven
  2. vraagje waarom multivision bij mij niet werkt

• 7 reacties
    • 3k weergaven
    • 5 reacties
    • 756 weergaven
  3. MRV 211 EN CONAX wat gaat hier mis

• 7 reacties
    • 883 weergaven
  4. NO A/V dus geen beeld

• 4 reacties
    • 1,3k weergaven
  5. corrupte BIOS Acer travelmate 522 TX

• 0 reacties
    • 728 weergaven
    • Sat4all vriend

WCE 126 is uit!!!!!!! 1 2

• Sat4all vriend
    • 27 reacties
    • 9,1k weergaven
  6. Layout van een emm log

• 0 reacties
    • 1,2k weergaven
  7. Magicmodule 1.04

• 1 reactie
    • 1,3k weergaven
  8. TCM & Cartoon Astra op Thalescrypt? 1 2 3

• 34 reacties
    • 4,1k weergaven
    • 10 reacties
    • 2,7k weergaven
    • 16 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 11 reacties
    • 2,2k weergaven
  9. Matrix reloaded of x-cam?

• 6 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,7k weergaven
  10. mrev naar realitycam

• 3 reacties
    • 2k weergaven
  11. Technosat 6000+ dingetjes programmeren

• 0 reacties
    • 1,5k weergaven
  12. Abbo D+ in ned...???? 1 2

• 15 reacties
    • 3,9k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,8k weergaven

• Het is zonde dat ze daar een 100 kW zender op een prime location aan verspillen.  Het zal wel niet lang duren voordat die uitgezet wordt. 
    • Zoals jullie reageren t.a.v. Google kun je beter geen SmartTV, geen Ring deurbel of Automation (Hue of  LSC) in huis halen en zelfs stoppen met internet en mobiele telefonie. Eind vorig jaar stond ik met m'n neus bovenop ofwel bij een actie (lees werkzaamheden) van KPN bij een telefonie-mast waarbij een drietal monteurs alle telefonie/mobiel antenne's plus bijbehorende zend/ontvangers (5G) aan het vervangen waren. Ondanks de vraag destijds van de overheid om geen gebruik te maken van Huawei apparatuur om redenen van vermeende registratie van al het digitale verkeer, werd door de KPN alle apparatuur vervangen van het merk Huawei. Lang verhaal kort, we worden op vele manieren "beluisterd", dus op allerlei manieren via telefonie, vele apps, browsers of android boxjes.   T.a.v. de vraag over GoogleTV streamer, via Google maar ook Android worden vele gegevens op afstand "bekeken" cq geregistreerd. Allerlei streamingboxjes getest (hobby) waarbij ook de GoogleTV streamer. Qua kwaliteit zijn ze echt allemaal gelijk waarbij de GoogleTV streamer de beste instellingen kent voor 4K HLG-HDR kanalen.    Ikzelf heb de voorkeur om IPTV te kijken via Enigma2 ofwel een VU+Ultimo4K waarbij ik middels de app BouquetMakerXtream de diverse IPTV kanalen binnen mijn normaal Bouquet/kanalenlijst kan samenvoegen. Enorm handig en simpel te bedienen met 1 remote.
    • Voor mij is dat "wij van wc eend........."
    • Is elektor nog steeds een betrouwbare bron van info ?   https://www.elektormagazine.nl/review/zhongdi-zd-8965-desoldeerstation-review   even lezen/kijken naar de Hakko.......;)
    • Hakko FR-301 gebruik ik. Top apparaat. Maar niet €100....  
  • Nieuwe aanmaken...