Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. converteren

    • 4 reacties
    • 724 weergaven
    • Sat4all vriend

    Titanium met Winexplorer Opwaarderen.

      • Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 3,3k weergaven
  2. seca

    • 2 reacties
    • 1,5k weergaven
  3. nagra digital+ werkt niet 1 2

    • 19 reacties
    • 5,3k weergaven
  4. skycrypt v2.02

    • 0 reacties
    • 830 weergaven
  5. sky cript

    • 0 reacties
    • 645 weergaven
    • Sat4all vriend

    Abo op Canaal Digitaal 1 2

      • Sat4all vriend
    • 19 reacties
    • 6k weergaven
  6. Premiere

    • 3 reacties
    • 2,2k weergaven
  7. AXAS naar Matrix reloaded

    • 12 reacties
    • 1,4k weergaven
  8. Polsat

    • 1 reactie
    • 664 weergaven
    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • Sat4all vriend

    Conax CAS3

      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 1,4k weergaven
  9. digiturk clonen

    • 3 reacties
    • 1,2k weergaven
  10. funfiles werken niet

    • 1 reactie
    • 1,4k weergaven
    • 3 reacties
    • 2,7k weergaven
    • Sat4all vriend

    Matrix Cam Reloaded

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven
  11. sportmania !!!!!!

    • 4 reacties
    • 987 weergaven
    • Sat4all vriend

    MR + Cas Interface Probleem 1 2

      • Sat4all vriend
    • 21 reacties
    • 2k weergaven
    • 25 reacties
    • 2,6k weergaven


  • Berichten

    • Twee beroemde historici in Maastricht hebben dat ook al eens getest. Hun feiten relaas vergeleken met AI Of KI antwoorden was heel ontnuchterend ! m.a.w. er klopte niets van de AI antwoorden.   Mooi dat het voor een technisch topic dan wel past...
    • Zo ! Dat is weer genoeg leesvoer, mooi, dank. ( maar dat een ervaren forum schrijver het voorgaande bericht compleet invoegt dat verbaasd mij toch weer dan, gelukkig heeft deze forum software daar een inklap modus voor )
    • https://www.dxinfocentre.com/tropo_eur.html https://vhf.dxview.org/map?center=45.19,8.43,5.0 https://fmtvdx.eu/dx-info/ https://www.digitalbitrate.com/?lang=en
    • Goed, nou ja, 'tis maar hoe je het bekijkt, gisteren avond ging mijn DVB-T opname de mist in, kwam ik later achter. Ja, luxe probleem. Maar, ik had het dus ook al gemerkt, het is nu al weer een beetje over vermoed ik ?   Weet er iemand een website waarop zoiets wordt bijgehouden ? Die zijn er zeker, zoekterm "propagatie " , "propagation". https://nl.wikipedia.org/wiki/Propagatie_(radio) https://en.wikipedia.org/wiki/Radio_propagation Of in het Duits : https://de.wikipedia.org/wiki/Funkwetter Da's ook een mooie term trouwens.  
    • Momenteel zijn er goede omstandigheden om verre DAB+ zenders te ontvangen. Duitse zenders uit de streek van Aachen, Franse zenders uit de Champagnestreek Reims en Engelse zenders uit de streek van Norfolk en Northampton. Dit is ongeveer 317 km van Menen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...