Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

    • Sat4all vriend

    PREMIERE CI-Module

      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 718 weergaven
  1. tetra fun ?

    • 0 reacties
    • 616 weergaven
  2. Titanium op samsung9500 Via Ci

    • 1 reactie
    • 485 weergaven
  3. Is MR AU op SECA 2?

    • 2 reacties
    • 655 weergaven
  4. penta1.11 in m.m axas

    • 1 reactie
    • 662 weergaven
    • 5 reacties
    • 885 weergaven
  5. kiosk werk weer met mm 1 2 3

    • 38 reacties
    • 4,2k weergaven
  6. MR 1.054 is uit !

    • 10 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 691 weergaven
  7. Cabo haalt dezelfde truc uit!!!!

    • 1 reactie
    • 963 weergaven
  8. Penta dump file

    • 1 reactie
    • 686 weergaven
  9. D+ met lindcardemu4win32???

    • 0 reacties
    • 583 weergaven
  10. zeta -cam???????

    • 0 reacties
    • 751 weergaven
    • 5 reacties
    • 839 weergaven
    • 3 reacties
    • 829 weergaven
    • 1 reactie
    • 800 weergaven
    • 12 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 1 reactie
    • 343 weergaven
  11. kiosk ontvangen

    • 14 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 5 reacties
    • 769 weergaven


  • Berichten

    • Twee beroemde historici in Maastricht hebben dat ook al eens getest. Hun feiten relaas vergeleken met AI Of KI antwoorden was heel ontnuchterend ! m.a.w. er klopte niets van de AI antwoorden.   Mooi dat het voor een technisch topic dan wel past...
    • Zo ! Dat is weer genoeg leesvoer, mooi, dank. ( maar dat een ervaren forum schrijver het voorgaande bericht compleet invoegt dat verbaasd mij toch weer dan, gelukkig heeft deze forum software daar een inklap modus voor )
    • https://www.dxinfocentre.com/tropo_eur.html https://vhf.dxview.org/map?center=45.19,8.43,5.0 https://fmtvdx.eu/dx-info/ https://www.digitalbitrate.com/?lang=en
    • Goed, nou ja, 'tis maar hoe je het bekijkt, gisteren avond ging mijn DVB-T opname de mist in, kwam ik later achter. Ja, luxe probleem. Maar, ik had het dus ook al gemerkt, het is nu al weer een beetje over vermoed ik ?   Weet er iemand een website waarop zoiets wordt bijgehouden ? Die zijn er zeker, zoekterm "propagatie " , "propagation". https://nl.wikipedia.org/wiki/Propagatie_(radio) https://en.wikipedia.org/wiki/Radio_propagation Of in het Duits : https://de.wikipedia.org/wiki/Funkwetter Da's ook een mooie term trouwens.  
    • Momenteel zijn er goede omstandigheden om verre DAB+ zenders te ontvangen. Duitse zenders uit de streek van Aachen, Franse zenders uit de Champagnestreek Reims en Engelse zenders uit de streek van Norfolk en Northampton. Dit is ongeveer 317 km van Menen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...