Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. Funcard 2

    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  2. De Hexfile

    • 0 reacties
    • 1k weergaven
  3. Kan iemand me helpen aub ?

    • 1 reactie
    • 792 weergaven
    • Sat4all vriend

    heb het gezien 1 2 3 4 5

      • Sat4all vriend
    • 67 reacties
    • 26,7k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,8k weergaven
    • Sat4all vriend

    Veel gelezen, toch niet helemaal duidelijk

      • Sat4all vriend
    • 13 reacties
    • 1,4k weergaven
    • Sat4all vriend

    funkaart welke code

      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 1,6k weergaven
  4. Loader

    • 4 reacties
    • 879 weergaven
  5. MBM29LV800B flash

    • 1 reactie
    • 767 weergaven
  6. MM en MR

    • 1 reactie
    • 594 weergaven
    • 5 reacties
    • 904 weergaven
  7. equidia

    • 1 reactie
    • 539 weergaven
    • Sat4all vriend

    Bad smartkaart

      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 1,2k weergaven
  8. waar zijn de zenders ?????

    • 4 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 0 reacties
    • 643 weergaven
    • 3 reacties
    • 1,1k weergaven
  9. seca2 v7.3

    • 1 reactie
    • 2,5k weergaven
    • Sat4all vriend

    MR en Conax Cas 5 (digitenne) vraagjes

      • Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 1,2k weergaven
  10. Magic Module en Skycrypt

    • 1 reactie
    • 709 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 4,2k weergaven


  • Berichten

    • Twee beroemde historici in Maastricht hebben dat ook al eens getest. Hun feiten relaas vergeleken met AI Of KI antwoorden was heel ontnuchterend ! m.a.w. er klopte niets van de AI antwoorden.   Mooi dat het voor een technisch topic dan wel past...
    • Zo ! Dat is weer genoeg leesvoer, mooi, dank. ( maar dat een ervaren forum schrijver het voorgaande bericht compleet invoegt dat verbaasd mij toch weer dan, gelukkig heeft deze forum software daar een inklap modus voor )
    • https://www.dxinfocentre.com/tropo_eur.html https://vhf.dxview.org/map?center=45.19,8.43,5.0 https://fmtvdx.eu/dx-info/ https://www.digitalbitrate.com/?lang=en
    • Goed, nou ja, 'tis maar hoe je het bekijkt, gisteren avond ging mijn DVB-T opname de mist in, kwam ik later achter. Ja, luxe probleem. Maar, ik had het dus ook al gemerkt, het is nu al weer een beetje over vermoed ik ?   Weet er iemand een website waarop zoiets wordt bijgehouden ? Die zijn er zeker, zoekterm "propagatie " , "propagation". https://nl.wikipedia.org/wiki/Propagatie_(radio) https://en.wikipedia.org/wiki/Radio_propagation Of in het Duits : https://de.wikipedia.org/wiki/Funkwetter Da's ook een mooie term trouwens.  
    • Momenteel zijn er goede omstandigheden om verre DAB+ zenders te ontvangen. Duitse zenders uit de streek van Aachen, Franse zenders uit de Champagnestreek Reims en Engelse zenders uit de streek van Norfolk en Northampton. Dit is ongeveer 317 km van Menen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...