Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. cristmasversie 10a

    • 6 reacties
    • 1,2k weergaven
  2. wat kan ik met die kaart?

    • 0 reacties
    • 814 weergaven
  3. conax met welke kaart.

    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • Sat4all vriend

    6in1 in Free-XTV Modul

      • Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 2k weergaven
  4. Dreamload

    • 5 reacties
    • 955 weergaven
  5. info over cams

    • 1 reactie
    • 555 weergaven
  6. Funcard

    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 747 weergaven
    • Sat4all vriend

    editor voor funcards

      • Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 1,8k weergaven
    • Sat4all vriend

    HOE zet is software in mijn Matrix reloaded CAM??

      • Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 1,3k weergaven
    • Sat4all vriend

    isvedit en nagra providers

      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 812 weergaven
  7. Vkeys weg?

    • 4 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,4k weergaven
  8. Polsat beeld???

    • 3 reacties
    • 889 weergaven
    • Sat4all vriend

    MR 1.053 update file

      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 669 weergaven
    • Sat4all vriend

    loggen met top secret file

      • Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 2k weergaven
  9. Clonecard seca 2

    • 3 reacties
    • 4,8k weergaven
    • Sat4all vriend

    axis

      • Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 641 weergaven
  10. Ter info: emulatorek9Z

    • 4 reacties
    • 1k weergaven
  11. VH1 ,VH1 Classic, Mtv 1 2

    • 18 reacties
    • 3,5k weergaven


  • Berichten

    • Twee beroemde historici in Maastricht hebben dat ook al eens getest. Hun feiten relaas vergeleken met AI Of KI antwoorden was heel ontnuchterend ! m.a.w. er klopte niets van de AI antwoorden.   Mooi dat het voor een technisch topic dan wel past...
    • Zo ! Dat is weer genoeg leesvoer, mooi, dank. ( maar dat een ervaren forum schrijver het voorgaande bericht compleet invoegt dat verbaasd mij toch weer dan, gelukkig heeft deze forum software daar een inklap modus voor )
    • https://www.dxinfocentre.com/tropo_eur.html https://vhf.dxview.org/map?center=45.19,8.43,5.0 https://fmtvdx.eu/dx-info/ https://www.digitalbitrate.com/?lang=en
    • Goed, nou ja, 'tis maar hoe je het bekijkt, gisteren avond ging mijn DVB-T opname de mist in, kwam ik later achter. Ja, luxe probleem. Maar, ik had het dus ook al gemerkt, het is nu al weer een beetje over vermoed ik ?   Weet er iemand een website waarop zoiets wordt bijgehouden ? Die zijn er zeker, zoekterm "propagatie " , "propagation". https://nl.wikipedia.org/wiki/Propagatie_(radio) https://en.wikipedia.org/wiki/Radio_propagation Of in het Duits : https://de.wikipedia.org/wiki/Funkwetter Da's ook een mooie term trouwens.  
    • Momenteel zijn er goede omstandigheden om verre DAB+ zenders te ontvangen. Duitse zenders uit de streek van Aachen, Franse zenders uit de Champagnestreek Reims en Engelse zenders uit de streek van Norfolk en Northampton. Dit is ongeveer 317 km van Menen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...