Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. Files Of Cam Update?

    • 2 reacties
    • 704 weergaven
  2. penta 1,11 co

    • 5 reacties
    • 988 weergaven
  3. funkaart opwaarderen

    • 4 reacties
    • 2k weergaven
    • 1 reactie
    • 604 weergaven
  4. funkeysuper 02v1 voor d+

    • 4 reacties
    • 1,3k weergaven
    • Sat4all vriend

    Conax... Kaart publiek 1 2 3 4 5

      • Sat4all vriend
    • 61 reacties
    • 15,6k weergaven
  5. welke cam ?

    • 4 reacties
    • 954 weergaven
    • 12 reacties
    • 1,7k weergaven
    • Sat4all vriend

    CONAX CI Telenor Modul CAM VERSIE 2.01

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1,8k weergaven
    • Sat4all vriend

    Matrix Rel. naar Penta 1.11 ?

      • Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 2 reacties
    • 589 weergaven
  6. kanalen toevoegen

    • 6 reacties
    • 843 weergaven
    • Sat4all vriend

    nieuwe penta 1,11 co

      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 864 weergaven
    • Sat4all vriend

    Conax 3.03

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1,6k weergaven
    • Sat4all vriend

    freecam 2.020 is uit

      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 735 weergaven
    • Sat4all vriend

    kiosk

      • Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

    conax niet op philips???

      • Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 677 weergaven
    • Sat4all vriend

    MM 1.02 en conax

      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 546 weergaven
    • Sat4all vriend

    Welke Xilinx

      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 2 reacties
    • 881 weergaven


  • Berichten

    • Twee beroemde historici in Maastricht hebben dat ook al eens getest. Hun feiten relaas vergeleken met AI Of KI antwoorden was heel ontnuchterend ! m.a.w. er klopte niets van de AI antwoorden.   Mooi dat het voor een technisch topic dan wel past...
    • Zo ! Dat is weer genoeg leesvoer, mooi, dank. ( maar dat een ervaren forum schrijver het voorgaande bericht compleet invoegt dat verbaasd mij toch weer dan, gelukkig heeft deze forum software daar een inklap modus voor )
    • https://www.dxinfocentre.com/tropo_eur.html https://vhf.dxview.org/map?center=45.19,8.43,5.0 https://fmtvdx.eu/dx-info/ https://www.digitalbitrate.com/?lang=en
    • Goed, nou ja, 'tis maar hoe je het bekijkt, gisteren avond ging mijn DVB-T opname de mist in, kwam ik later achter. Ja, luxe probleem. Maar, ik had het dus ook al gemerkt, het is nu al weer een beetje over vermoed ik ?   Weet er iemand een website waarop zoiets wordt bijgehouden ? Die zijn er zeker, zoekterm "propagatie " , "propagation". https://nl.wikipedia.org/wiki/Propagatie_(radio) https://en.wikipedia.org/wiki/Radio_propagation Of in het Duits : https://de.wikipedia.org/wiki/Funkwetter Da's ook een mooie term trouwens.  
    • Momenteel zijn er goede omstandigheden om verre DAB+ zenders te ontvangen. Duitse zenders uit de streek van Aachen, Franse zenders uit de Champagnestreek Reims en Engelse zenders uit de streek van Norfolk en Northampton. Dit is ongeveer 317 km van Menen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...