Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

    • Sat4all vriend

    ucas v3.0 software

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 2k weergaven
  1. Geen beeld, wel geluid...

    • 6 reacties
    • 4,5k weergaven
  2. season interface2 cursus 1 2 3

    • 38 reacties
    • 10,4k weergaven
  3. TV Cabo

    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
    • Sat4all vriend

    Wat is de meerwaarde van een Matrix Reloaded

      • Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 1,9k weergaven
  4. UPC en Digiturk op Titanium kaart 1 2

    • 29 reacties
    • 8k weergaven
  5. Wat doe ik fout met Joker??

    • 7 reacties
    • 2k weergaven
  6. vp30 met linux

    • 0 reacties
    • 1,4k weergaven
  7. Nagravision

    • 0 reacties
    • 1,3k weergaven
    • Sat4all vriend

    Hispakanalen 1 2

      • Sat4all vriend
    • 27 reacties
    • 4,3k weergaven
    • Sat4all vriend

    Premiere orgineel

      • Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 3,8k weergaven
  8. Mastera III op parralel ?

    • 1 reactie
    • 1,4k weergaven
  9. 6in1 in JokerCam

    • 7 reacties
    • 1,3k weergaven
  10. Camkeuze

    • 3 reacties
    • 803 weergaven
    • Sat4all vriend

    matrix

      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 860 weergaven
  11. hoe een image van MMC memory op harddisk zetten?

    • 0 reacties
    • 428 weergaven
  12. Feeds kijken met mr 1.04 en funcard

    • 4 reacties
    • 895 weergaven
    • Sat4all vriend

    MR1.053/Conax

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1,4k weergaven
  13. Polsat

    • 5 reacties
    • 836 weergaven
  14. Regiocode goedgekeurde Mediaguard CAM

    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven


  • Berichten

    • Twee beroemde historici in Maastricht hebben dat ook al eens getest. Hun feiten relaas vergeleken met AI Of KI antwoorden was heel ontnuchterend ! m.a.w. er klopte niets van de AI antwoorden.   Mooi dat het voor een technisch topic dan wel past...
    • Zo ! Dat is weer genoeg leesvoer, mooi, dank. ( maar dat een ervaren forum schrijver het voorgaande bericht compleet invoegt dat verbaasd mij toch weer dan, gelukkig heeft deze forum software daar een inklap modus voor )
    • https://www.dxinfocentre.com/tropo_eur.html https://vhf.dxview.org/map?center=45.19,8.43,5.0 https://fmtvdx.eu/dx-info/ https://www.digitalbitrate.com/?lang=en
    • Goed, nou ja, 'tis maar hoe je het bekijkt, gisteren avond ging mijn DVB-T opname de mist in, kwam ik later achter. Ja, luxe probleem. Maar, ik had het dus ook al gemerkt, het is nu al weer een beetje over vermoed ik ?   Weet er iemand een website waarop zoiets wordt bijgehouden ? Die zijn er zeker, zoekterm "propagatie " , "propagation". https://nl.wikipedia.org/wiki/Propagatie_(radio) https://en.wikipedia.org/wiki/Radio_propagation Of in het Duits : https://de.wikipedia.org/wiki/Funkwetter Da's ook een mooie term trouwens.  
    • Momenteel zijn er goede omstandigheden om verre DAB+ zenders te ontvangen. Duitse zenders uit de streek van Aachen, Franse zenders uit de Champagnestreek Reims en Engelse zenders uit de streek van Norfolk en Northampton. Dit is ongeveer 317 km van Menen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...