Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. jokercam

    • 2 reacties
    • 760 weergaven
  2. datum s2

    • 13 reacties
    • 3,5k weergaven
  3. nieuwe kaart 1 2

    • 20 reacties
    • 6k weergaven
  4. Melding Initalising CI Module.

    • 7 reacties
    • 2,4k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 2 reacties
    • 673 weergaven
    • 6 reacties
    • 1,2k weergaven
  5. Seca2

    • 0 reacties
    • 980 weergaven
  6. nederlands pakket

    • 3 reacties
    • 1,4k weergaven
  7. MultiPRO USB

    • 2 reacties
    • 607 weergaven
  8. Cam kopen maar welke?

    • 10 reacties
    • 2k weergaven
  9. Xtra pcmcia module

    • 1 reactie
    • 1k weergaven
  10. *anal+ aanbieding

    • 1 reactie
    • 1,3k weergaven
  11. seca 2

    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven
    • Sat4all vriend

    Jokercam software en recievers

      • Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,2k weergaven
  12. Dreemload -Dreamload

    • 3 reacties
    • 824 weergaven
    • 1 reactie
    • 1,2k weergaven
  13. TPS

    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
  14. sky-crypt

    • 0 reacties
    • 528 weergaven


  • Berichten

    • Hier buiten nog 27,7 en binnen nog steeds 29 graden. Kwam net ook een filmpje van mijn dochter uit Duitsland en in Zirndorf is er een complete wolkenbreuk geweest waarbij de deksels van het riool zelfs zijn weggespoeld en de straat 1 wild waterbaan is geworden.
    • Klopt. Die hagel wil je niet hebben. Hier de ramen weer open want ik zag op de ouderwetse thermometer buiten 22 staan terwijl buienradar 27 aangeeft. En 2 blitse elektronische hier  26. Maar als ik naar buiten stap is het een verademing. En het waait hier nu lekker door voor zover het waait. Vertrouw dus liever het stompzinnige analoge geval.
    • In Vlaanderen was het al in de ochtend raak. Maar hier gaat alles nog langs mij heen, links richting Drenthe en rechts over Münster.  
    • hoi,        / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** *** niet alle transponders hier beschreven zijn overal te ontvangen *** TurkmenÄlem MonacoSat - 52°Oost: "Persiana Fight HD" is via de 11.221 v 27.500 fec 2/3 gestopt men is verder te ontvangen via de 11.382 h 27.500 fec 2/3 "Persiana Cinema" is via de 11.382 h 27.500 fec 2/3 gestopt men is verder te ontvangen via de 10.804 h 27.500 fec 2/3 "MOJ TV" is terug via de 10.845 v 27.500 fec 2/3 CHANNEL Name: "MOJ TV" Provider: "WNS" TRANSPONDER 10845, V, 27500 52.0°E (0520 - TurkmenÄlem MonacoSat) VIDEO 4:2:0 1280x720 50fps 863kbps 16:9 IDs NetwordID: 6478 TransponderID: 6478 ServiceID: 5 PIDs Video: 501(H.264) Audio: 502 - (AAC-ADTS) PCR: 501 PMT: 500 Teletext: 0 Eutelsat Hot Bird 13F/G - 13°Oost: CHANNEL Name: "7306" Provider: "Cyfrowy Polsat S.A." TRANSPONDER 12188, V, 27500 8PSK FEC 3/4 13.0°E (0130 - Eutelsat Hot Bird 13F/G) VIDEO 4:2:0 1920x1080 25fps 1196kbps 16:9 IDs NetwordID: 113 TransponderID: 7400 ServiceID: 7306 PIDs Video: 506(H.264) Audio: 606 - eng PCR: 506 PMT: 1006 Teletext: 0 "BBC PERSIAN HD" is gestopt via de 12.476 h 29.900 fec 3/4 8PSK men is verder te ontvangen via de 11.727 v 29.900 fec 3/4 8PSK "RADIONORBA TV" is gestopt via de 11.373 h 27.500 fec 3/4 8PSK men is verder te ontvangen via de 11.919 v 29.900 fec 3/4 8PSK Türksat 3A/4A/5B/6A - 42° Oost: "SÖMINE KEYFI" is gestopt via de 11.305 v 30.000 fec 3/4 8PSK Eutelsat 36C/D - 36°Oost: "TV 2" is gestopt via de 11.221 h 30.000 fec 2/3 8PSK Thor - 0,8°West: "Test 13008" is gestopt via de 12.399 h 30.000 fec 2/3 8PSK bron: https://www.medienboardonline.de
    • Kwam net een bericht tegen dat het in Zeeland flink heeft gehageld.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...