Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

    • 4 reacties
    • 994 weergaven
    • Sat4all vriend

    Beste programmer op het moment beschikbaar ????

      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 762 weergaven
  1. SC Master Dragon

    • 12 reacties
    • 1,7k weergaven
  2. Aston 1.03 upgrade naar 1.05?

    • 2 reacties
    • 876 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,2k weergaven
  3. 2de update op de kaart

    • 5 reacties
    • 2,4k weergaven
    • Sat4all vriend

    ticket??? 1 2

      • Sat4all vriend
    • 23 reacties
    • 5,9k weergaven
    • 5 reacties
    • 965 weergaven
  4. Welke crypt???

    • 3 reacties
    • 1,7k weergaven
    • Sat4all vriend

    Is dit mogelijk???

      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 912 weergaven
  5. Welke crypt

    • 2 reacties
    • 500 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,3k weergaven
  6. Scea 2 kaartje uitlezen

    • 10 reacties
    • 3,4k weergaven
  7. instelling aston v1.05

    • 3 reacties
    • 778 weergaven
  8. Programmer UCAS of Magix

    • 1 reactie
    • 751 weergaven
  9. Is digiturk gekraakt?

    • 13 reacties
    • 2,9k weergaven
  10. pas 10 68 east

    • 0 reacties
    • 638 weergaven
    • 8 reacties
    • 2k weergaven
  11. Premiere Drirekt

    • 2 reacties
    • 729 weergaven
    • Sat4all vriend

    auto update 6 in 1

      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 938 weergaven


  • Berichten

    • Wat is dat nou voor rare redenatie?  Sinds wanneer heb je hardware ondersteuning nodig.? Het is een ontvanger, als die z'n ding doet is het verder prima en kan die rustig 15-20 jaar z'n werk blijven doen en zo lang die z'n werk doet heeft die voor mij waarde.  En ik vermoed als die schaars wordt voor heel veel mensen. 
    • die staat altijd al buiten en geeft nu nog 26,9 graden aan met een luchtvochtigheid van 67%
    • Kwalificatie:   1: Russell 2: Leclerc 3: Hamilton 4: Antonelli 5: Verstappen   Max lag op snelheid voor een betere positie, maar verloor de macht over de wagen en parkeerde hem in de grindbak. De wagen werd plotseling onbestuurbaar, weer een probleem met de hybride techniek???    
    • Leg eens een simpele analoge thermometer buiten op je tuintafel. Het ding hier op ooghoogte zegt 22 graden en zo voelt het ook. Buienradar geeft inmiddels 25 graden. De electrogevallen inmiddels 25 en 26.  Ze houden zo te zien warmte vast.
    • Hier buiten nog 27,7 en binnen nog steeds 29 graden. Kwam net ook een filmpje van mijn dochter uit Duitsland en in Zirndorf is er een complete wolkenbreuk geweest waarbij de deksels van het riool zelfs zijn weggespoeld en de straat 1 wild waterbaan is geworden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...