Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. Nieuwe nieuwe seca2 kaart?

    • 5 reacties
    • 1,9k weergaven
  2. Al gekraakt

    • 1 reactie
    • 2,6k weergaven
  3. Axas, 1.04???

    • 0 reacties
    • 613 weergaven
  4. MM 1.02 met Penta 1.11 op hoop van zegen. 1 2

    • 21 reacties
    • 6,3k weergaven
  5. Premeire Ero probleem (OPGELOST)

    • 3 reacties
    • 814 weergaven
    • 1 reactie
    • 809 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,4k weergaven
  6. krijg jokercam niet geupdate 1 2 3

    • 38 reacties
    • 5,6k weergaven
    • Sat4all vriend

    storingen in beeld met jokercam 1 2

      • Sat4all vriend
    • 24 reacties
    • 5,4k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,5k weergaven
  7. mmodul en digiturk

    • 4 reacties
    • 924 weergaven
  8. Seca 2 Key is dit wat of weer een loos alarm 1 2 3

    • 42 reacties
    • 8k weergaven
  9. Viaccess 2 kaart op Axas Module

    • 0 reacties
    • 539 weergaven
  10. seca 2 kaart

    • 4 reacties
    • 934 weergaven
    • 2 reacties
    • 573 weergaven
  11. zelfs prepaid kaarten te bewerken

    • 1 reactie
    • 1,2k weergaven
  12. Weer Keys voor SECA2 van Tpower

    • 0 reacties
    • 1,4k weergaven
  13. Seca 2 en ITV Digital

    • 3 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 2 reacties
    • 944 weergaven
    • Sat4all vriend

    Telenor swap smartcards

      • Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 2k weergaven


  • Berichten

    • Wat is dat nou voor rare redenatie?  Sinds wanneer heb je hardware ondersteuning nodig.? Het is een ontvanger, als die z'n ding doet is het verder prima en kan die rustig 15-20 jaar z'n werk blijven doen en zo lang die z'n werk doet heeft die voor mij waarde.  En ik vermoed als die schaars wordt voor heel veel mensen. 
    • die staat altijd al buiten en geeft nu nog 26,9 graden aan met een luchtvochtigheid van 67%
    • Kwalificatie:   1: Russell 2: Leclerc 3: Hamilton 4: Antonelli 5: Verstappen   Max lag op snelheid voor een betere positie, maar verloor de macht over de wagen en parkeerde hem in de grindbak. De wagen werd plotseling onbestuurbaar, weer een probleem met de hybride techniek???    
    • Leg eens een simpele analoge thermometer buiten op je tuintafel. Het ding hier op ooghoogte zegt 22 graden en zo voelt het ook. Buienradar geeft inmiddels 25 graden. De electrogevallen inmiddels 25 en 26.  Ze houden zo te zien warmte vast.
    • Hier buiten nog 27,7 en binnen nog steeds 29 graden. Kwam net ook een filmpje van mijn dochter uit Duitsland en in Zirndorf is er een complete wolkenbreuk geweest waarbij de deksels van het riool zelfs zijn weggespoeld en de straat 1 wild waterbaan is geworden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...