Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

    • 2 reacties
    • 1,4k weergaven
    • Sat4all vriend

    viaccess fun

      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 875 weergaven
  1. Poging om 1 april-grap op te sporen 1 2

    • 17 reacties
    • 4k weergaven
    • 10 reacties
    • 4,2k weergaven
  2. Axas 2+ 1 2

    • 15 reacties
    • 2,7k weergaven
    • Sat4all vriend

    VP-20 + Windows XP + Parallel Poort ??

      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 1,2k weergaven
  3. echostar 3000ip

    • 0 reacties
    • 509 weergaven
  4. uitlees prog voor seca 2 kaart

    • 11 reacties
    • 4,1k weergaven
    • 4 reacties
    • 1k weergaven
    • 15 reacties
    • 4,1k weergaven
  5. Irdeto CI module

    • 1 reactie
    • 609 weergaven
    • 3 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 2 reacties
    • 899 weergaven
    • 5 reacties
    • 1,3k weergaven
  6. Funkaart

    • 3 reacties
    • 1k weergaven
  7. echostar3000via

    • 8 reacties
    • 1k weergaven
    • Sat4all vriend

    Nieuwe c+ kaart 1 2

      • Sat4all vriend
    • 24 reacties
    • 5,8k weergaven
  8. Skycrypt vraag.

    • 1 reactie
    • 598 weergaven
  9. irdeto module

    • 5 reacties
    • 1,9k weergaven
  10. AXAS CAM!!@

    • 5 reacties
    • 1k weergaven


  • Berichten

    • Wat is dat nou voor rare redenatie?  Sinds wanneer heb je hardware ondersteuning nodig.? Het is een ontvanger, als die z'n ding doet is het verder prima en kan die rustig 15-20 jaar z'n werk blijven doen en zo lang die z'n werk doet heeft die voor mij waarde.  En ik vermoed als die schaars wordt voor heel veel mensen. 
    • die staat altijd al buiten en geeft nu nog 26,9 graden aan met een luchtvochtigheid van 67%
    • Kwalificatie:   1: Russell 2: Leclerc 3: Hamilton 4: Antonelli 5: Verstappen   Max lag op snelheid voor een betere positie, maar verloor de macht over de wagen en parkeerde hem in de grindbak. De wagen werd plotseling onbestuurbaar, weer een probleem met de hybride techniek???    
    • Leg eens een simpele analoge thermometer buiten op je tuintafel. Het ding hier op ooghoogte zegt 22 graden en zo voelt het ook. Buienradar geeft inmiddels 25 graden. De electrogevallen inmiddels 25 en 26.  Ze houden zo te zien warmte vast.
    • Hier buiten nog 27,7 en binnen nog steeds 29 graden. Kwam net ook een filmpje van mijn dochter uit Duitsland en in Zirndorf is er een complete wolkenbreuk geweest waarbij de deksels van het riool zelfs zijn weggespoeld en de straat 1 wild waterbaan is geworden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...