Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

    • 6 reacties
    • 1,6k weergaven
  1. AB Moteurs

    • 1 reactie
    • 838 weergaven
    • 45 reacties
    • 15,8k weergaven
  2. goldkaart geladen met masterburner

    • 5 reacties
    • 1,7k weergaven
  3. hoe key's uitlezen met stecard

    • 0 reacties
    • 687 weergaven
    • Sat4all vriend

    freecam 2.019

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 910 weergaven
    • Sat4all vriend

    Nagravision op Hotbird

      • Sat4all vriend
    • 13 reacties
    • 2,7k weergaven
  4. magic card program

    • 0 reacties
    • 497 weergaven
    • Sat4all vriend

    Aston Module, houden of verkopen

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1,5k weergaven
  5. domme vraag penta

    • 14 reacties
    • 1,8k weergaven
    • Sat4all vriend

    vragen over jokercam

      • Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 1,1k weergaven
    • Sat4all vriend

    Interessant probleem met funkaart.

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1,5k weergaven
  6. JUPIEEEE!!!!! 1 2 3 4 7

    • 103 reacties
    • 15,6k weergaven
    • Sat4all vriend

    Probleem MM na reparatie.

      • Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 1,5k weergaven
    • Sat4all vriend

    Freecam F2-B019

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1,9k weergaven
  7. universal module

    • 0 reacties
    • 897 weergaven
    • 0 reacties
    • 739 weergaven
    • 4 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 3,6k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,2k weergaven


  • Berichten

    • Wat is dat nou voor rare redenatie?  Sinds wanneer heb je hardware ondersteuning nodig.? Het is een ontvanger, als die z'n ding doet is het verder prima en kan die rustig 15-20 jaar z'n werk blijven doen en zo lang die z'n werk doet heeft die voor mij waarde.  En ik vermoed als die schaars wordt voor heel veel mensen. 
    • die staat altijd al buiten en geeft nu nog 26,9 graden aan met een luchtvochtigheid van 67%
    • Kwalificatie:   1: Russell 2: Leclerc 3: Hamilton 4: Antonelli 5: Verstappen   Max lag op snelheid voor een betere positie, maar verloor de macht over de wagen en parkeerde hem in de grindbak. De wagen werd plotseling onbestuurbaar, weer een probleem met de hybride techniek???    
    • Leg eens een simpele analoge thermometer buiten op je tuintafel. Het ding hier op ooghoogte zegt 22 graden en zo voelt het ook. Buienradar geeft inmiddels 25 graden. De electrogevallen inmiddels 25 en 26.  Ze houden zo te zien warmte vast.
    • Hier buiten nog 27,7 en binnen nog steeds 29 graden. Kwam net ook een filmpje van mijn dochter uit Duitsland en in Zirndorf is er een complete wolkenbreuk geweest waarbij de deksels van het riool zelfs zijn weggespoeld en de straat 1 wild waterbaan is geworden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...