Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.972 onderwerpen in dit forum

• 6 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 162 reacties
    • 66,1k weergaven
    • 6 reacties
    • 7,4k weergaven
    • 21 reacties
    • 4,3k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 663 weergaven
    • 2 reacties
    • 792 weergaven
    • 3 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 980 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 20 reacties
    • 6,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 10 reacties
    • 6,6k weergaven
    • 2 reacties
    • 996 weergaven
    • 0 reacties
    • 2,4k weergaven
  1. [DM500S] Geen ftp via DCC

• 4 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,2k weergaven
  2. Write timers to memory

• 0 reacties
    • 963 weergaven

• Ik ontvang ze op een Wavefontier T55. Heeft wel zo’n dubbele reflector. Ontvang ze prima en ook met flinke buien. Geen uitval gezien, zelfs geen blokvorming…  
    • Beste leden, even vooraf, ik ben 84 jaar geen speedy gonzales , maar ik doe nog wel mijn ding voor de gemeenschap, Belasting betalen. Ik heb 3 oude desktop pc mogen weg  In feite staat alles op minst oude, 1 TB disk. Als ik deze eruit haal kan ik dan indien nodig (met externe case, ook diverse in bezit) bij alle bestanden en programma's komen Div laptops, waarvan de Hp ruim aan de eisen van Win 11  voldoet, behalve aan de verkoop truc van Microsoft. Hij mist TPM 2.0. Hij is niet supersnel, ik ook niet, maar functioneert goed.  Om met de tijd mee te gaan een up-to-date PC- laptop aanschaffen. Hij moet nog even meekunnen. Ik gebruik de Pc of Laptop een keer per week.  Zal ik de Hp overzetten op Linux, nieuw voor mij, en/of een nieuwe of ZEER goede gebruikte kopen.  Gewoon windows 11 en als ik oude dingen zoek even de externe 1TB HD aansluiten. Dan kan alle rommel van de laatse 25 jaar naar de milieu straat. Hartelijk dank en prettig weekend Charly
    • @gerrit B, mij gaat het om die willen samenwonen, niet over al dan niet ook zorg verlenen aan medebewoners.  zorg of een helpende hand rijken   @D-box, je bent niet verplicht om in je huis te blijven wonen tot aan je dood. Dat is een verkeerde voorstelling van zaken.  het ligt aan jouw Bejaardenhuizen werden destijds gebouwd om de stedelijke vernieuwing op gang te krijgen. Het beleid werd reeds in 1970 aangepast. https://isgeschiedenis.nl/reportage/de-opkomst-van-de-verzorgingstehuizen#:~:text=Mede hierdoor nam de regering datzelfde jaar nog,zoals wij ze nu kennen%2C met individuele kamers.   https://mooithuis.nl/woongemeenschappen-noord-nederland/  
    • 22°W 11126 H 17250 Aut  ID:  Reuters TV News https://www.youtube.com/usgs/live
    • ja en abo gaat snel naar 25 euro per maand en 300 per jaar waarvan maar 10 maand voetbal.Als DAZN de monopolie positie behoud hebben ze volgend jaar wel de competitie gratis want wat gaan ze dan nog betalen aan de KBVB en ploegen ? Dat zijn dat hoopje onbekwamen blijkbaar vergeten
  • Nieuwe aanmaken...