Ga naar inhoud

DVB-receivers

Hier vragen over DVB-receivers

Subforums:

1. Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

377,2k

Vragen over gigablue receivers

2,6k

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

48,4k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14,7k

Vragen en informatie over Vu Plus receivers

73,4k

Alles over de Enigma2 receivers van Xtrend!

12,8k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1,7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1,8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1,8k
47.518 onderwerpen in dit forum

• 15 reacties
    • 3k weergaven
  1. Deltasat 1104IRCI

• 5 reacties
    • 560 weergaven
  2. premiere austria

• 2 reacties
    • 491 weergaven
    • 10 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 2 reacties
    • 401 weergaven
    • Sat4all vriend

Wie kent Electron

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 973 weergaven
  3. wanissa en tickets

• 4 reacties
    • 879 weergaven
  4. patchen echostar 2200

• 1 reactie
    • 670 weergaven
  5. geen offciële update meer 5300?

• 0 reacties
    • 321 weergaven
  6. troubles met de pace

• 2 reacties
    • 941 weergaven
  7. [TF4000 PVR] Opnemen en Zappen

• 7 reacties
    • 1,1k weergaven
  8. vreemde vermelding humi ci 5100

• 2 reacties
    • 375 weergaven
  9. droombox

• 1 reactie
    • 628 weergaven
  10. Echostar 2600

• 2 reacties
    • 391 weergaven
    • 1 reactie
    • 295 weergaven
  11. settings opslaan

• 3 reacties
    • 794 weergaven
  12. Settings Topfeld 4000 pvr

• 3 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 1 reactie
    • 381 weergaven
  13. [Strong 4355] Strong 4355 Evolution

• 3 reacties
    • 460 weergaven
  14. nokia en diseqc

• 6 reacties
    • 691 weergaven

• Dit is wat de FM piraten in Nederland een “kapstaaf” noemen.  Piraterij wordt gezien als onschuldige volkssport maar hier houd voor mij de lol op. 
    • Helaas niet. Hier moet ik passen.  Ik kan het één dezer dagen aan mijn mensen vragen of die weten wat dit voor een voordelen biedt.  De breedbandigheid krijg je door voor de directoren, gezien vanaf de dipool als maar kortere stangetjes te nemen. Dus een soort v-vorm.  
    • Je hebt de box- en rsa key nodig.
    • Dan moet je toch beter letten op wat Hamas zegt. Ze zullen 7 oktober 2023 blijven herhalen totdat Israël niet meer bestaat, dus ze kunnen zogenaamd wel een gewijzigd handvest hebben voor de bühne, hun streven is nooit veranderd. Nogmaals, in dit conflict heeft Israël volkomen gelijk. Geen enkel land ter wereld laat zich zomaar vernietigen, dus ook Israël niet. Vroeger waren de Joden weerloos en werden ze vervolgd en vermoord. Nu zijn velen terug in hun land en ze hebben een leger dat de bevolking verdedigt. Ga eens kijken in Israël, je hoeft er bij wijze van spreken maar een schep in de grond te steken, of je stuit op duizenden jaren geschiedenis van Joodse bewoning. Toen ten tijde van het Britse Mandaat de economie door Joodse onderneming opbloeide trokken grote aantallen Arabieren naar het land om er werk te vinden. Mede door gestook van de Nazi's werd de haat tegen de Joden aangewakkerd en dat heeft de kiem gelegd van het huidige conflict. Het is geen oorlog om land, het is een oorlog van door islam geïnspireerden, die tegen de "ongelovigen" strijden. Alles wat niet in de islam gelooft is volgens hun godsdienst ongelovig, heidenen, Joden of Christenen. Arafat was een Egyptenaar, maar mede met hulp en invloed van o.a. de KGB is de mythe van een Palestijnse identiteit ontstaan.  En, heel belangrijk, de zich Palestijnen noemende Arabieren kunnen iets zeggen in het Engels, maar in het Arabisch zeggen ze iets heel anders. Wij verstaan dat niet en we gaan af op wat ze in het Engels zeggen. Kijk eens op MEMRI wat ze echt zeggen, daar krijg je het ondertiteld in het Engels. Terugkomend op de Conferentie van San Remo. De beslissingen waren mede gebaseerd op anciënniteit, oftewel in begrijpelijke taal, op het feit dat de Joden daar al duizenden jaren onafgebroken wonen.    
    • Als ik de receiver aan zet krijg ik het geluid van de Tv zender van de KPN box   Ik heb de Google tv Chromecast aangesloten op HDMI 1 van de TV   die heeft geen ARC   Alleen HDMI 2 van de Tv heeft ARC  maar daar heb ik al de receiver op aangesloten    Mvg Hans 
  • Nieuwe aanmaken...