Ga naar inhoud


DVB-T / DVB-T2 / DAB

Informatie en vragen over DVB-T(2) en DAB


2372 onderwerpen in dit forum

    • 4 reacties
    • 7.3k weergaven
  1. Digitenne 1 2

    • 18 reacties
    • 31.3k weergaven
    • 7 reacties
    • 9.8k weergaven
  2. vanaf 12-3 VRT digitaal terrestrisch DVB-T 1 2 3 4

    • 46 reacties
    • 47.4k weergaven
    • Sat4all vriend

    Satelliet / Digitenne in TROS Radar 1 2 3 4

      • Sat4all vriend
    • 53 reacties
    • 79.7k weergaven
    • 0 reacties
    • 14k weergaven
  3. digitenne in de auto 1 2

    • 15 reacties
    • 19.7k weergaven
    • 44 reacties
    • 51.8k weergaven
  4. digitenne

    • 3 reacties
    • 12.7k weergaven
  5. Topfield 3000COT van Digitenne

    • 2 reacties
    • 11.2k weergaven
    • 9 reacties
    • 12.5k weergaven
  6. Digitenne-net breidt uit !

    • 12 reacties
    • 13.8k weergaven


  • Berichten

    • Het wordt spannend maar dat is ook de hele technische toekomst van Ziggo. Ik heb meerdere oud collega's die daar al sinds jaar en dag werken dus voor hen breekt er misschien onzekerheid aan. Het gaat volgens een ander forum om 6% van het personeelsbestand.   Afgezien hiervan moet niet vergeten worden dat er gewoon meer marktpartijen zijn gekomen en dan gaat de koek in meer stukken.
    • Leo Schrader ws zeer specialistisch op het gebied van versterkers en koppelfilters.  Hij maakte ze heir in Zeeland zelfs op maat.  UHF 29/32/35   gaf oversturing en ook op de andere UHF zenders.  Egem 43/46.  Hij is zelfs een keer bij mij komen kijken.    Nadat het 3e net kwam  ( en Egem 2e) kon je Duitslang wel vergeten.  Wesel 35! Kleef 46!  waren  voorbij. Heel vroeger had je op 2 Egem/Ruisselede, op 3 Luik en op 4 Lopik.  Daarna kwamen  op 5 Roermond, 6 Smilde , 7 Markelo en Goes, 8 Waver RTBF, 9 Langenberg en  10 Waver BRT.   Goes 7 had steeds last van Markelo 7  dus ging die nadien over op 29 UHF.  
    • via DCC kan het en met de oscam manager moet je normaal niet herbenoemen maar hem starten en aanvinken starten bij begin
    • De circuits zijn gelijk gebleven, maar de auto's zijn breder geworden in de afgelopen jaren waardoor steeds minder inhaalmomenten mogelijk zijn. De beste oplossing is dus om de reglementen zodanig aan te passen dat de auto's weer smaller en lichter worden. F1 auto's waren decennia lang ca. 1,80 meter breed, tegenwoordig ca. 2 meter breed.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...