Ga naar inhoud

De rokende soldeerbout

Hier alles over reparatie, modificatie & zelfbouw

5.694 onderwerpen in dit forum

1. Laptop acer aspire 1310

• 13 reacties
    • 2,7k weergaven
    • 6 reacties
    • 2,3k weergaven
  2. 28pw8807 hikt

• 5 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 20 reacties
    • 5k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,3k weergaven
  3. schema fa950 philips

• 3 reacties
    • 1,9k weergaven
  4. philips 15pt6807/01

• 4 reacties
    • 1,2k weergaven
  5. plasma tv defect

• 9 reacties
    • 3,4k weergaven
  6. hulp smd onderdelen solderen!! 1 2

• 16 reacties
    • 10,8k weergaven
  7. 29pt5301/00 duurt lang voor beeld komt

• 7 reacties
    • 3,9k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 2k weergaven
  8. Philips 6073 /03a voeding

• 2 reacties
    • 766 weergaven
    • 5 reacties
    • 1,6k weergaven
  9. help aristona 70ta5213/02

• 9 reacties
    • 3,1k weergaven
  10. hikkende strong 4125

• 1 reactie
    • 814 weergaven
  11. voedingsprobleem dreambox

• 3 reacties
    • 1,6k weergaven
  12. ysus board lg

• 4 reacties
    • 1,5k weergaven
  13. Display dreambox 7000

• 5 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 9,9k weergaven
  14. JVC AV-28H40SU valt uit

• 3 reacties
    • 2,7k weergaven

• Elke ochtend haal ik verse boodschappen bij de winkels. Zie ik dat er aan de straatrand een man wenend naast zijn auto op de grond zit en denk in het voorbij gaan aan diverse redenen waarom die zou huilen. Terug van de winkels gekomen zie ik dat hij er nog steeds zit en de krokodillentranen rollen over zijn wangen. Dan neem ik toch het besluit om hem eens te vragen wat er aan scheelt en of ik kan helpen. Met gepaste voorzichtigheid benader ik de man en vraag of ik hem kan helpen? Die kijkt omhoog naar me en zegt twee vijftig, neen schreeuwt TWEE VIJFTIG. Ik zeg tegen hem ik heb nooit cashgeld bij me, sorry en loop onthutst toch maar gewoon door naar huis. Op het nieuws hoor ik dat benzine nu meer dan €2,50 per liter kost. Waarschijnlijk stijgen gas en stroom binnenkort ook. Wat volgt daarna? Worden chips, suiker, pesticiden of zelfs fastfood ook duurder? Ja president Trump is met zijn bevriende boefje Netanyahu de aanstichter in hun alleen gang, aanval op Iran en oorzaak van wereldwijde verontwaardiging gezien internationaal recht, oorlogsmisdaden en nu moeten we (de NATO/OTAN) ook nog komen helpen?   Zijn er nog republikeinen die kritisch nadenken over hun rol, zonder dat corruptie zoals bij Trump kan optreden? Het Amerikaanse volk wordt al lang beoordeeld op integriteit, maar die lijkt nu te ontbreken. Doe mij een lol: Los het probleem met Trump en zijn oligarchie zelf op. Kunnen we wereldwijd voedsel en drinkwater zonder giftige stoffen garanderen? Is er toezicht nodig op mensenrechten, of zijn die garanties inmiddels alleen nog papier in het museum?
    • Wel dat klopt qua kritiek. De levering is uiteraard zeer compleet inclusief de 128GigaByte SD kaart. Als ik 4K ermee haal is het al een wonder ( eerder 720p )maar vergis je niet het is voor de hobbyist die experimenteert toch leuk, ik heb ook nog ergens een JVC VHS-C camera staan van m'n vader die het 10voud koste destijds van deze waarbij van al die tapes en opnames niets meer bruikbaar is.   Maar terug naar die originele vraag 16K of 4K überhaupt! Of je maakt zelf die opnames of vergeet het. Dergelijke te opnames zijn er niet voor de consument.
    • De kogel is door de kerk.   Eurovision gaat vanaf 1-6-2026 naar Hotbird 13F. Men gaat gebruik maken van oa Transponder 127.
    • Ik heb dus zijn broertje de Alhambra en vul deze ad Blue tank inmiddels al zo'n 600.000Km bij met mijn pomp op de accuboor (de 1e 100.000 Km heb ik dus ook lopen prutsen met tanken in de kofferbak, flesjes van 1 L, trechters enz.
  • Nieuwe aanmaken...