Ga naar inhoud

Software

Alles over software (Windows, mac os, linux, android)


13.431 onderwerpen in dit forum

    • Sat4all vriend

    runtime error 216 at 51F29FF6 1 2

      • Sat4all vriend
    • 23 reacties
    • 3,4k weergaven
    • 2 reacties
    • 870 weergaven
    • 3 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 9 reacties
    • 1,2k weergaven
  1. PClinuxOS

    • 2 reacties
    • 930 weergaven
  2. RAR en UNRAR

    • 6 reacties
    • 791 weergaven
    • 8 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 12 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 25 reacties
    • 4k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,3k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,5k weergaven
    • Sat4all vriend

    Hoe Windows Media Player herstellen in Windows XP Home 1 2

      • Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 8,1k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 2 reacties
    • 619 weergaven
    • Sat4all vriend

    MACH BOOT Linux Live CD !

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1,5k weergaven
    • Sat4all vriend

    IE7, waar staat de e-mail-link (gele enveloppe) zoals in IE6 ?

      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  3. showcenter versus vista

    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  4. newCS op SlugOS/BE

    • 6 reacties
    • 1,3k weergaven
  5. Compoort werkend krijgen

    • 4 reacties
    • 5,5k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 9,7k weergaven


  • Berichten

    • Ja Cees, zo'n horizontale arm dat schreef ik op zaterdag om 21:16 al.
    • Ik heb weer een aardige discussie op gang gebracht, maar het is een zeer tijdelijke oplossing.   Sinds 11 jaar geleden ben ik sinds afgelopen vrijdag een weekje in Nederland op vakantie waar ik keihard aan toe was.   Momenteel op het Heijderbos van Center Parcs via een heel goede aanbieding, en gedeeld door 3 maakt het goed te doen.   Sorry als ik wat laat reageer daardoor.   De TV staat hier op het tijdelijke verblijf nauwelijks aan, maar wat een beroerd beeld geven ze hier door, is echt niet om aan te zien als de TV aanstaat.   Wifi op het park waar ik nu gebruik van maak is van wisselende dekking, is gratis bij inbegrepen, dus veel moet je daar niet van verwachten. Het werkt, maar als er te veel mensen het gebruiken wordt het traag.   Ziggo is letterlijk op de dag dat we naar huis gaan offline bij mijn moeder, een dag later gaat gaat Hollandsnieuwe aan, met het signaal van Ziggo.   Ik had zonder splitter zoals ik het even noem waarvan ik opgegeven heb welke in even zo snel kon vinden, want ik moet ook ergens andere in mijn huurwoning hebben liggen, een test met een Humax ontvanger met hardeschijf gedaan wat prima werkte, de standaard zenders waarvan een deel in SD kwaliteit, het is voor minimaal een jaar. Mocht het echt niet bevallen, dan komt er NL-Ziet daarvoor in de plaats.   Ik denk dat ESPN nog tijdelijk om klanten bij Ziggo te werven ook via DVB-C uitgezonden zal worden, zodra er voldoende over de streep zijn zal denk ik Ziggo ze vermoedelijk naar IPTV only gaan overzetten. Het is een gevoel, kan het niet hard maken, maar Ziggo haalt wel meer streken uit.   De splitter en kabels liggen bij de hand, ik moet wel maar die andere splitter opzoek, hopelijk komt deze snel boven water.   Nadeel via DVB-C is eerst opnemen voor je het terug kan kijken, uitzending gemist werkt dan niet meer, net als interactiviteit die alleen nog voor IPTV werkt.
    • Eigenlijk heb ik het al eerder aangehaald dat een en ander heel persoonlijk is. Mijn situatie is binnenkort een warmtepomp, daardoor loopt mijn verbuik op in de avonduren. En dan heb ik het voordeel, als op de dag de energieprijzen laag zijn ik daar mijn voordeel uit kan halen.   Ook kan ik met mijn panelen de accu vullen bij lagere energieprijzen.   Voorts heb ik het geluk gepensioneerd te zijn dus kan ik in de goedkopere uren mijn auto laden. En dat is voorlopig ook nog goed om het net minder te belasten.   En mocht ik over hebben in  mijn accu dan kan ik wellicht ook nog een beetje verdienen aan het leveren in de dure uren voor zolang dat duurt.   Als later de E-netten op orde zijn vervallen een aantal voordelen maar ik zie het ook als een soort gadget. Lekker (wellicht soms met behulp van AI) stoeien wat het beste op een bepaald moment is.   En natuurlijk, als het nodig is mijn zonnepanelen tijdelijk uitzetten als ik op de dag overproductie heb. En nee, ik heb geen auto met terugleverende accu aan het net. Dat werd mij te gortig.   Morral, het is dus héél persoonlijk wat je allemaal in en om het huis hebt. En de terugverdientijd, ach, een eenmalige investering vind ik niet zo boeiend, wel de maandelijke lasten.
    • Je ziet de technische mogelijkheden niet. Wat denk je dan van de leaserijder die overdag zijn auto bij de zaak of bij een publiek betaald punt oplaadt, de baas betaald   Als hij dan thuis komt wordt de auto ingeplugged als powerbank, power to the grid. Dus zelf geen energiekosten en mogelijk een extra zakcentje via een dynamisch contract.    Denk je dat de Belastingdienst dom is? 
    • Je zou een mastbevestiging uitzetter kunnen gebruiken waardoor je naast de mast de antenne bevestigt.     Alternatief kan je een kruisklem en een stuk mast horizontaal bevestigen waarna je de antenne op het horizontale deel verticaal gepolariseerd kan bevestigen zonder dat de mast evenwijdig met de elementen van de antenne loopt.     Je zou nog kunnen overwegen om 2 antennes aan weerszijden van de mast  te stacken voor extra versterking.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...