Ga naar inhoud

Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software

10582 onderwerpen in dit forum

• 18 reacties
    • 1.7k weergaven
  1. Win nt naast Xp

• 6 reacties
    • 829 weergaven
    • 12 reacties
    • 5.3k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 1 reactie
    • 617 weergaven
    • 1 reactie
    • 2k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 13 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 2 reacties
    • 939 weergaven
  2. Vista en rechten

• 2 reacties
    • 611 weergaven
    • 0 reacties
    • 1.3k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 13 reacties
    • 3.4k weergaven
  3. dual channel geheugen

• 6 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 16 reacties
    • 3k weergaven
  4. Backup met windows XP

• 0 reacties
    • 1k weergaven
    • 5 reacties
    • 3k weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven
    • 1 reactie
    • 2k weergaven
    • 0 reacties
    • 709 weergaven
  5. D: open met?

• 6 reacties
    • 2.3k weergaven

• Mooie opname van RNI….zelfs in stereo en niet dat muffe middengolf geluid. 
    • Simpel, door zelf je broek op te kunnen houden wordt je ook niet verplicht om te gaan solliciteren. En ik draag voorbeelden aan van hoe sommigen er zelf voor hebben gezorgd dat ze van baan A naar baan B gingen waarbij ze hun kwaliteiten in de architectuur op een andere manier zijn gaan gebruiken. Wellicht valt ergens het kwartje of wordt er een idee opgedaan om zelf weer actief te zijn zonder de sollicitatieplicht van het UVW. Maar het kan ook zijn dat ik juist in een creatieve familie zit want heb ook een andere oom die zijn baan heeft opgezegd en waar je nu terecht kunt om iets in 3D te ontwerpen en/of te laten printen zodat hij zijn vrouw kan helpen die met parkinson snel achteruit gaat. Hij bedenkt oplossingen voor alledaagse problemen (hij put veel uit de problemen die zijn vrouw dagelijks ondervindt) en ontwerpt daar dan iets voor wat hij inmiddels wereldwijd verkoopt.        
    • Dubai tegen de Costa Cálida 😂   Terwijl Sprietje ligt te verrekken van de kou, was ik al heerlijk zwemmen bij een lekker zonnetje. 🤗🤗🤣 Een grap natuurlijk.  Het zou nu best wel minder kunnen.  Daarom blijven we nu binnen en gaan na zonsondergang naar buiten om lekker te eten en te relaxen. Dan zijn de temperaturen enigszins te harden.  Maar het zwemmen is een genot bij zulke temperaturen. Het zeewater is boven de 30°C en je hoeft je niet af te drogen. 😂😎  
    • Hmmm, had ik evt verder moeten zoeken, maar de Solo heeft het 12 jaar goed gedaan, dus was er al een lichte voorkeur voor een VU+. Ik zie dat dat op de dag af 12 jaar is, 24 mei '13 is die in de dns opgenomen. Ik hoop dat de Uno dat ook gaat halen. Dat wordt vandaag de disk om schroeven en openpli erop zetten.   Ik ben benieuwd of de rotor issues aan de solo liggen (voeding te zwak) of helaas toch aan de rotor/bekabeling. We gaan het zien vandaag.
    • wat heeft dit met sollicitatieplicht UWV te maken?
  • Nieuwe aanmaken...